بایگانی‌ها

اریک راث: «قاتلان ماه کامل» بی‌مانند است

اریک راث: «قاتلان ماه کامل» بی‌مانند است
اریک راث: «قاتلان ماه کامل» بی‌مانند است

اریک راث، نویسنده «قاتلان ماه کامل» جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی است که در دوران پیش تولید و انتخاب بازیگر است.

در این پروژه بازیگرانی مانند لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو ایفای نقش می‌کنند. «قاتلان ماه کامل» برگرفته از کتاب دیوید گران و براساس داستانی واقعی است.

اریک راث درباره پروژه جدیدمارتین اسکورسیزی صحبت‌هایی را مطرح کرده است. او می‌گوید:« قاتلان ماه کامل شبیه فیلم‌هایی نیست که تا به حال دیده‌اید.» و «فیلم برای تمام سنین است.»

اریک راث در مصاحبه جدید خود با سایت کولایدر نه تنها «قاتلان ماه کامل» را یک فیلم از اسکورسیزی برمی‌شمرد بلکه فیلمی وسترن از  اسکورسیزی می‌داند.اما قرار نیست وسترنی استاندارد  باشد.

 

راث می‌گوید:«می دانم که مارتی سعی دارد فیلمی بسازد كه احتمالاً آخرین وسترنی باشد كه اینگونه ساخته می‌شود و با این وجود سند اجتماعی خارق العاده در لایه زیرین فیلم وجود دارد، و درباره خشونت و محیط زیست است. من فکر می کنم ،  قاتلان ماه کامل شبیه فیلم هایی نیست که ما تا به حال دیده ایم.»

 

داستان درباره تحقیقات  یک سری قتل‌های زنجیره‌ای در میان مردم بومی و ثروتمند اوسیج است که در اوسیج کانتی، اوکلاهما در  اوایل دهه بیست میلادی اتفاق افتاد.

راث می‌گوید:«یعنی مردم لباس هایی خواهند پوشید و کارهایی انجام می دهند که به دلیل زمان وقوع داستان سال 1921 است. دوران ممنوعیت ه. اما اخلاق گرایی رواج دارد که من فکر می کنم خیلی وسترن است. در ضمن به نظرمن عدالت وسترن(عدالت غربی) یعنی نگاه شما که چطور نخواهی توانست 12 مرد سفیدپوست پیدا کنی که یک مرد سفید پوست دیگر را متقاعد کنند تا یک بومی آمریکایی را به قتل برساند… و احساس شما به داستان است. و شما چنین مردم شگفت انگیزی(مردم اوسیج) ، خانواده ه اوسیج را در اختیار دارید…»