بایگانی‌ها

لبخند بزن!

لبخند بزن!
لبخند بزن!

تام کروز از بدلکاری در فیلم‌های خود چنان لذت می‌برد که اغلب به او توصیه می‌کنند درحین بدلکاری لبخند نزند.

.

ستاره اکشن فیلم‌های هالیوودی به انجام بدلکاری‌های خطرناک مشهور است بعضی از دستاوردهای او در بدلکاری آویزان شدن از هواپیما زمان برخاستن از زمین، بالا رفتن از برج الخلیفه، بلندترین ساختمان دنیا می‌شود.

در مصاحبه جدیدی تام کروز اعلام کرد که استخوان‌های زیادی از بدنش را شکسته تا فیلمسازی جسورانه خود را نشان بدهد. اما از بدلکاری چنان لذت برده که به او توصیه می‌شده در حین بدلکاری لبخند نزند.

.

« من یک بازیگر بسیار فیزیکی هستم و دوست دارم که بدلکاری‌ها را انجام دهم. من مطالعه می کنم و آموزش می بینم و زمان زیادی را صرف تصمیم گیری برای بدلکاری ها می کنم.

. استخوانهای زیادی از من شکسته اند! اولین بار هر بدلکاری اعصاب خردکن است ، اما همچنین نشاط آور است. در حین بدلکاری چند بار به من گفته اند که لبخند نزنم.»

.

سال 2018 فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن:فال آوت» به دلیل شکستگی قوزک پای تام کروز تعطیل شد.

.

تام کروز در ادامه توضیح می‌دهد:« از لحظه‌ای که قرنطینه شدیم من هفت روز هفته تقریبا تمام وقت کار کردم. چون داشتیم فیلمبرداری تاپ گان را به اتمام می‌رساندیم و ماموریت غیرممکن را آماده می‌کردیم. اما آنها تولید ماموریت غیرممکن را متوقف کردند و گفتند که یکسال نمی‌توانیم فیلمبرداری کنیم. بنابراین باید تصمیم می گرفتم. ما با دولت ها، پزشکان و گروه تولید همکاری و مذاکره کردیم تا بتوانیم کار را ادامه بدهیم.»