بایگانی‌ها

مدس میکلسون: از طرفداران جانی دپ هستم

مدس میکلسون: از طرفداران جانی دپ هستم
مدس میکلسون: از طرفداران جانی دپ هستم

اگرچه مدس میکلسن پیش از این در مورد مشکلات جایگزین شدن به جای جانی دپ در نقش گریندل‎والد صحبت کرده ، اما او با ایفای نقش یک بازیگر برجسته چندان غریبه نیست.
.
میکلسن پس از بازی آنتونی هاپکینز در نقش هانیبال لکتر وحشی این شخصیت را در سریال « هانیبال» محصول شبکه NBC به تصویر کشید و در مصاحبه ای با گیم رادار در مورد اینکه چگونه ساخت یک شخصیت شناخته شده برای خودش در فیلم جانوران شگفت انگیز نسبت به نسخه قابل احترام دپ متفاوت است. صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:
.
« روشن است که مقایسه مستقیم تری وجود خواهد داشت زیرا فیلم بعدی من جانوران شگفت انگیز است. بنابراین ما (برای این شخصیت) چند پل ارتباطی ساخته ایم که بهمان امکان می دهد به شناخت از او برسیم ، اما همچنین گفته ام که باید نقش را مال خود کنم. من از وقتی جانی دپ را در جوانی می دیدم طرفدار او بوده ام و تلاش برای وارد کردن سبک او در نقش آفرینی ام امری محال است. من باید خودم را پیدا کنم ، زیرا جانی دپ منحصر به فرد است ، و فقط باید اجازه دهم که نقش طور دیگری باشد ، و راهی متفاوتی را بیابم.»
.
با توجه به صحبت‌های جدید مدس میکلسون باید انتظار داشت که نقش گریندل والد متفاوت از شخصیت گریندل والدی باشد که جانی دپ ایفا کرد. شاید دور از ذهن واحمقانه به نظر برسد که بازیگری بخواهد شبیه جانی دپ و به خوبی او ایفای نقش کند.
.
مدس میکلسون تایید کرد که زودتر از زمان تعیین شده برای نمایش عمومی فیلمبرداری این پروژه به پایان خواهد رسید.
زمان اکران 15 ژوئیه 2022 است.