بایگانی‌ها

بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت

بازی کیت وینسلت در یک مینی‌سریال تازه
بازی کیت وینسلت در یک مینی‌سریال تازه

کیت وینسلت در سریال کوتاه «مر از ایست تاون» نقش اصلی را ایفا کرده است. به همین مناسبت  سایت ایندی‌وایر بهترین نقش‌آفرینی‌های او را در این سال‌ها مرور کرده است.

 

15-استیو جابز:نقش جوآنا هافمن با لهجه مجارستانی را  در این فیلم ایفا می‌کند. برای این نقش نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

 

14- کشتار: برای ایفای نقش در فیلم رومن پولانسکی برگرفته از نمایشنامه خدای کشتار نوشته یاسمینا رضا از شخصیت خودش بشدت فاصله گرفت.

13- تعطیلات:نقش ستون نویس روزنامه دیلی تلگراف،آیریس سیمپکینس را ایفا می‌کند که موقتا به لس انجلس می رود. نانسی میرز این نقش را برای کیت وینسلت نوشت.وینسلت می پذیرد که به عنوان بازیگر در این نقش از حاشیه امن خود خارج شود.

12-هملت:اوفلیای شکسپیر برای هر بازیگر زنی جذاب است. کیت وینسلت در سالهایی که بازیگری خوش آتیه بود و قبل از موفقیت تایتانیک در این فیلم به کارگردانی کنت برانا نقش اوفلیا را ایفا می‌کند.

11-موجودات آسمانی:  فیلم پیتر جکسون با جیغ کیت وینسلتی که صورتش  خون آلود است شروع می‌شود. ورود خوبی برای بازیگری است که در دوران نوجوانی بسر می برد. او در این فیلم نقش جولیت را ایفا می کند.  

10- کینکی خفن/ Hideous Kinky : در این فیلم مستقل که اقتباسی از کتاب استر فروید به همین نام است نقش جولیا مادری حدودا بیست ساله را ایفا می‌کند که همراه فرزندانش به مراکش می رود. جیلیز مک کینون کارگردان اسکاتلندی این فیلم را کارگردانی کرده.

9-کتابخوان: برای این درام تاریخی به کارگردانی استفن دالدری، کیت وینسلت توانست اسکار بهترین بازیگر زن را برای نقش هانا اشمیتز برنده شود.

 

8-آمونیت:نقش یک دیرینه شناس به نام مری آنینگ را در درامی به کارگردانی فرانسیس لی ایفا می‌کند. نقش زنی واقعی در قرن هجدهم.

7-عقل و احساس: در اقتباس آنگ لی از کتاب مشهور جین آستین نقش ماریان دشوود را ایفا می‌کند.هیو گرانت، اما تامپسون و آلن ریکمن بهترین نقش آفرینی های خود را در این فیلم ارائه می‌دهند.

6-تایتانیک: در فیلم محبوب و پرفروش جیمز کامرون نقش رز را مقابل جک(لئونارد دی کاپریو) ایفا کرد. وبرای نقش رز نامزد اسکار شد.

5-جاده رلوشنری: در اقتباس سینمایی از کتاب ریچارد یتس به کارگردانی سام مندس، نقش تراژیک آپریل ویلر را مقابل لئوناردو دی کاپریو ایفا می‌کند.

4-دود مقدس: در فیلم جین کمپیون که میان  درامی روانشناسانه و کمدی قرار می‌گیرد، کیت وینسلت نقش زنی استرالیایی را مقابل هاروی کایتل ایفا می کند.

3- میلدرد پیرس:تادهینس در این سریال کوتاه تلویزیونی  نقش اصلی را به کیت وینسلت می دهد.در این سریال وینسلت در اوج است.

2-فرزندان کوچک: در نقش سارا پیرس یک همسر و یک مادر به عمق نقش پی می برد.تاد فیلد اقتباس از کتاب تام پروتا  را به نمایشی برای نقش آفرینی به لحاظ  احساسی پیچیده از کیت وینسلت تبدیل می کند.

1-درخشش ابدی ذهنی بی نقص:کیت وینسلت بهترین نقش آفرینی کارنامه خود را در نقش کلمنتین در فیلم میشل گوندری با فیلمنامه ای از چارلی کوفمن ارایه داده.کلمات بسختی می توانند قضاوتگر نقش این شخصیت در فرهنگ عامه باشند.