بایگانی‌ها

چالش اکران «راده » در هند

چالش اکران «راده » در هند
چالش اکران «راده » در هند

به سنت هر ساله سلمان خان همزمان با عید فطر فیلم جدید خود را به نمایش عمومی درآورد، نام فیلم جدید او «راده/Radhe» است.

سلمان خان با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونای هندی، در این کشور می‌گوید حتی اگر فروش فیلمش صفر باشد، باز هم «راده» را اکران می‌کند.

 

«راده» همکاری دوباره سلمان خان با پرابو دیوا (کارگردان تحت تعقیب) است.دیشا پاتنی، جکی شروف و رندیپ هودا دیگر بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند که قرار است در سامانه نمایشی زیپلکس وIndian DTH پخش ‌شود.

 

مردم هند در قاچاق فیلم‌ها به صورت اینترنتی بسیار تبحر دارند. اما سلمان خان می‌گوید که با اکران این فیلم می‌خواهد روحیه مردم کشورش را بالا ببرد و با توجه به اینکه همه در خانه هستند، سرگرم شوند.

 

سلمان خان می‌گوید :« شاید «راده» پایین‌ترین فروش را در میان فیلم های من داشته باشد حدود 10 تا 15 کرور روپیه .ما شاید درمورد اکران این فیلم ضرر مالی بدهیم و فروش فیلم حدود صفرباشد .

سلمان خان که تهیه این فیلم را برعهده داشته بشدت معتقد به حمایت از سینماداران است اما با توجه به بسته شدن سالن‌های سینما او نتوانست فیلم جدید خود را به صورت سنتی در سینما اکران کند.سلمان خان قول داده با باز شدن سالن‌های سینما دوباره «رادی» را به نمایش عمومی درآورد.

«راده» تریلری جنایی درباره استعمال مواد مخدر در هند است. یک پلیس محلی و مهربان که عادت دارد به روش خودش عدالت را اجرا کند درگیر قاچاقچیان مواد مخدر در خیابان‌ها و … می‌شود.

«راده» را کمپانی سلمان خان و زی استودیوز مشترکا تهیه کردند.این فیلم توانست بیش از چهار میلیون مخاطب را در چند روز اول اکران جذب کند اما پایین‌ترین امتیاز را از نگاه منتقدان گرفته. در حقیقت راده فیلمی است که در کارنامه سلمان خان از کم‌ترین استقبال در میان منتقدان روبرو شده است.