بایگانی‌ها

پشیمانی از همکاری با وودی آلن

پشیمانی از همکاری با وودی آلن
پشیمانی از همکاری با وودی آلن

درو باریمور در برنامه اخیر تلویزیونی خود با دختر وودی آلن ، دیلن فارو ، مصاحبه انجام داد و در این برنامه از حضور در فیلم وودی آلن ابراز پشیمانی کرد.

.

درو باریمور در اپیزود جدید شوی The Drew Barrymore Show که دوشنبه پخش شد با دیلن فارو از سریال مستند آلن علیه فارو سخن گفت

 

این سریال مستند به جزئیات اتهام آزار جنسی دیلن توسط وودی آلن می‌پردازد.

 

میا فارو در سال 1992علنی وودی آلن را به آزار جنسی دخترش دیلن فارو متهم کرد. دیلن در حال حاضر سی وپنج ساله است. او دخترخوانده وودی آلن محسوب می‌شد و از همسر قبلی فارو است‌

.

در شوی تلویزیونی درو باریمو، درو که در فیلم «همه می‌گویند دوستت دارم» به کارگردانی وودی آلن ایفای نقش کرده، از همکاری با او ابراز تاسف کرد.

.

او به دیلن گفت:«من با وودی آلن همکاری کردم. سال 1996 در فیلمی از او به نام همه می‌گویند دوستت دارم حضور یافتم. هیچ چیزی برای اوج کارنامه کاری مهم تر از همکاری با وودی آلن نبود. من به سرعت پیشنهاد را قبول کردم.»

«سپس مادر شدم. و فرزند داشتن من را تغییر داد.چون فهمیدم که من یکی از آدم هایی بودم با سرعت پیشنهاد وودی را پذیرفتند بی انکه به ماجرای که درباره او می گفتند توجه کنم. و دارم می ببینم که اکنون در صنعت چه اتفاقی می‌افتد.این بخاطر تو و حرکت شجاعانه توست.بنابراین از تو متشکرم.»

 

دیلن در حالی که سعی می کرد به گریه نیافتد گفت:«ممنونم،از شنیدن حرفهایی که زدید،الان دارم تلاش می کنم گریه نکنم.»