بایگانی‌ها

پروتکل‌های سخت‌گیرانه

قاتلان ماه گل در راه کن
قاتلان ماه گل در راه کن

«قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در حال فیلمبرداری است و پروتکل بهداشتی سخت گیرانه ای در دوران تولید این فیلم اعمال می‌شود حدود 100 پرستار و یک تیم ،مراقبت از سلامتی گروه را برعهده دارد.

قرار است چند ماه فیلمبرداری در اوکلاهما با حضور لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو در نقش‌های اصلی ادامه پیدا کند. کمپانی اپل، تهیه کننده برای حمایت از سلامت گروه دست به استخدام 100 پرستار و تجهیزات لازم زده است.
مایک فانتسیا مدیر صحنه پروژه می گوید که حدود 75 تا 100 نفر برای تیم کووید پروژه استخدام شدندو پروتکلهای اپل سخت گیرانه یا حتی سخت گیرانه تر از دستورالعمل های صادر شده است.

فانتسیا روز هجدهم ماه مه در یک کنفرانس گفت که بعضی روزها ما در سیزده لوکیشن مختلف فیلمبرداری داریم.به اضافه خرید برای دکور، دفتر، و…ما تجهیزات تست و پرستار در سه یا چهار لوکیشن را فراهم کرده ایم.هر روز برگه ای به ما می دهند که فردا چه افرادی باید تست بدهند و کجا باید برویم. این برگه ها ده صفحه ای است. ما منتظریم که محدودیت ها کمتر شد اما فکر نمی کنم تفاوتی برای این پروژه ای که در حال حاضر دارم کار می کنم ایجاد شود. ما با کارگردانی مشغول کار هستیم که بیش از هفتاد سال سن دارد، بازیگرانش در این سن هستند بعضی ها در میانه هفتاد سالگی. دغدغه اصلی این است که اجازه ندهیم کارگردان مریض شود، طراحان پروژه بیماری بگیرند.

قاتلان ماه کامل با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته می‌شود و داستانش در سال‌های 1920 در اوکلاهما و قبیله اوسیج می
گذرد .سرخپوستانی که در زمین های خود نفت کشف کردند، به ثروتمندترین افراد روی زمین تبدیل و یک به یک به قتل رسیدند