بایگانی‌ها

سینما بدون ماسک

سینما بدون  ماسک
سینما بدون ماسک

[8:02 AM, 5/30/2021] Arghavan: سینماهای زنجیره‌ای آمریکا براساس پروتکل های جدید، برای تماشاگران واکسینه شده استفاده از ماسک را به عنوان گزینه اختیاری مطرح کردند. و مشتریان این سالن های سینما که واکسن کرونا ویروس را تزریق نکردند می‌توانند زمان  خوردن خوراکی و نوشیدنی ها ماسک را از صورت شان بردارند.

در دوران شیوع ویروس کرونا ، سینماهای   زنجیره ای و مشهور آمریکا AMC Entertainment ، Cinemark و Regal Cinemas اعلام کردند که تماشاگرانی که کاملا واکسینه شده اند دیگر نیازی به ماسک صورت ندارند. این سالن های سینما در وب سایت های رسمی خود به علاقه مندان سینما که هنوز کاملا واکسینه نشده اند اطلاع دادند که از آنها خواسته می شود به زدن ماسک ادامه بدهند ، در حالی که سایر قوانین مانند فاصله اجتماعی و پروتکل های ضدعفونی کردن همچنان پابرجا هستند.

 

مطابق دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده (CDC) ، ماسک زدن برای مشتریان واکسینه شده اختیاری بوده و برای دیگران “اکیدا توصیه می شود”. مشتریانی که واکسینه نشده اند فقط هنگام خوردن و آشامیدن در داخل سالن می توانند ماسک خود را بردارند.

 

در همین حال ، استفاده از ماسک صورت برای همه کارمندان سالن های زنجیره ای AMC ، Regal و Cinemark اجباری است. در حالی که اقداماتی مانند فاصله گذاری اجتماعی ، کاهش ظرفیت ، افزایش پروتکل های ضدعفونی در تمام سالن های سینما برای جلوگیری از شیوع ویروس اعمال می شود.