بایگانی‌ها

با خواندن فیلمنامه تنم به لرزه افتاد!

با خواندن فیلمنامه تنم به لرزه افتاد!
با خواندن فیلمنامه تنم به لرزه افتاد!

تام فورد امسال با دومین فیلمش همه را حسابی غافلگیر کرده. اگر کسی تصور می‌کرد که فیلم اول این طراح لباس سرشناس، «مرد مجرد»، یک اتفاق بوده، «حیوانات شبگرد» به همه ثابت می‌کند که استعداد فورد در سینما دست کمی از سلیقه و درکش از مقوله مد و لباس ندارد.

«حیوانات شبگرد» اولین بار در ونیز به نمایش در آمد و یکی از جوایز اصلی جشنواره را هم برای تام فورد به همراه داشت. یک تریلر نفسگیر با حضور ایمی آدامز و جیک جیلنهال. واکنش‌های منتقدان نشان می‌دهد که انگار با یکی از بهترین آثار سینمایی سال طرف خواهیم بود.

حضور جیلنهال در چنین فیلمی برای طرفداران این بازیگر صاحب سبک جای کنجکاوی دارد. بازیگری که شاید چندان محبوب اعضای آکادمی نباشد اما برای علاقه‌مندان به سینما حکم بازیگری خاص و با سلیقه متفاوت را پیدا کرده که بی‌دلیل به سراغ پروژه‌ای نمی‌رود.

جیک جیلنهال اخیرا درباره چگونگی حضورش در این فیلم گفته: «تام فیلمنامه را برایم فرستاد. بعد از خواندن متن حس عجیبی داشتم و تنم می‌لریزد. از صحنه‌های فیلم و نگارش درخشان آن حسابی دچار شوک شده بودم. همه چیز حتی دلایل انتخاب من و ایمی آدامز کاملا حساب شده بود. کمی با خودم فکر کردم و شش ساعت بعد زنگ زدم به تام فورد و گفتم که می‌خواهم در این فیلم باشم.»