بایگانی‌ها

جاستین ترو:دیوید لینچ پاسخ سوال را نمی‌دهد

جاستین ترو:دیوید لینچ پاسخ سوال  را نمی‌دهد
جاستین ترو:دیوید لینچ پاسخ سوال را نمی‌دهد

جاستین ثرو نقش آدام کشر را در فیلم «مالهالند درایو» ساخته دیوید لینچ ایفا می کرد. آدام کشر کارگردانی است که پروژه سری را پیش می برد. ثرو در «امپراطوری درون» هم با دیوید لینچ همکاری کرده است.

 

به گزارش ایندی وایر او درباره تجربه همکاری با لینچ می‌گوید:« لینچ کاملاً آدم را گمراه می‌کند، زیرا پاسخی به سوالات شما نمی دهد. در چند روز اول فیلمبرداری جاده مالهالند که در حال آماده کردن خودم بودم هزاران سؤال می‌پرسیدم، به عنوان مثال چرا آنجا هستم؟ آن کابوی کیست؟ این چه موقعیتی است؟ »

 

ثرو می‌گوید در اولین روز فیلمبرداری لینچ صحنه را پاک کرد. او از همه خواست از صحنه بیرون بروند. کابل و نور آویزان بود همان‌گونه که همیشه هست. بعد گفت:‌ «یک لحظه صبر کنید، همه از اینجا بروند. من و جاستین باید با هم حرف بزنیم.» به درون خانه‌ای محل فیلمبرداری رفتیم، فکر می‌کنم صحنه‌ای بود که من به خانه می‌آیم و همسرم را با مردی می بینیم…»

 

ثرو اضافه می‌کند:‌ «من از او سوال پرسیدم. وقتی یکی از سؤال‌ها را پرسیدم، لینچ پاسخ داد من نمی‌دانم دوست من. اما اجازه بده کشف کنیم.» حرف او شوخی نبود یا نمی خواست طفره برود یا گستاخانه برخورد کند .واقعاً نمی‌دانست. می‌گفت: «نمی‌دانم.» به این می مانست که به همراه او با آسانسور به سمت ابرها حرکت کنید، نمی‌دانید آسانسور شما را به کجا می برد.»

 

ثرو چنین تجربه را پنج سال بعد در «امپراطوری درون‌» داشته است .