بایگانی‌ها

کایتل:داستان من و تارانتینو تمام نشده

کایتل:داستان من و تارانتینو تمام نشده
کایتل:داستان من و تارانتینو تمام نشده

هاروی کایتل مسیری را در کارنامه خود پیموده که کمتر بازیگری طی کرده است.

 

از آنجایی که بازیگران معاصر او مانند رابرت دنیرو و آل پاچینو جذب چندگانه‌ها و تریلرهای با بودجه بزرگ می شوند ، كایتل در طول زندگی درخشان خود فقط در یك چندگانه (گنجینه مالی) ظاهر شده – گرچه حتی ساخت آن را به خاطر نمی آورد . در عوض ، او بیشتر به کمک به کارگردانان جوان تمرکز دارد. او در ابتدای راه دوستانش نیز همین رویه را داشت: مارتین اسکورسیزی (کایتل در خیابان های پایین شهر و راننده تاکسی او بازی کرد) ، پل شریدر (یقه آبی) و کوئنتین تارانتینو (سگ های          ، داستان های عامه پسند) .

 

آخرین فیلم او «لانسکی» اکنون در سینماها و در سامانه های آنلاین پخش شده است، که کایتل نقش گانگستر افسانه ای مه‌یر لانسکی را بازی می کند ،کایتل به رویه خود در این فیلم ادامه داده زیرا «لانسکی» دومین فیلم بلند ایتان راکاوی است.

این بازیگر 82 ساله نامزد اسکار می گوید که در کنار استعدادهای ایتان راکاوی ، آنچه او را جذب این پروژه کرد اصالت و طی وطریق شخصیت لانسکی بود که کایتل پس از نزدیک به 160 نقش می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

 

کایتل در ادامه می‌گوید که دوست دارد دوباره با کوئنتین تارانتینو همکاری کند.

 

« داستان ما تمام نشده است زیرا کاری که ما هنگام ملاقات مان انجام دادیم نمی تواند تمام شود. در ذهن و قلب من هم نمی تواند تمام شود. حتی اگر هرگز دوباره من و تارانتینو باهم کار نکنیم ، همیشه در ذهن و قلب خودم باهم کار می کنیم.»

 

«و می خواهم اضافه کنم آنچه کوئنتین در “روزی روزگاری … در هالیوود” با داستان شارون تیت انجام داد. آن بخش از داستان یکی از قدرتمندترین داستانهای عاشقانه ای بود که من در زندگی ام شاهد بوده ام. این همان کوئنتینی است که من می شناسم.»

هاروی در ادامه گفت که بسیار حیرت زده شد برای بازی در قسمت دوم فیلم «راهبه بدلی/Sister Act» از او دعوت نکردند.

در «اینک آخر الزمان» فرانسیس فورد کاپولا نقش هاروی کایتل را به مارتین شین داد.

هاروی سوی دیگر ماجرا را از نگاه خودش چنین بیان کرد:«زندگی راه خودش را می‌رود. من از چیزی ناراحت نیستم و از چیزی نرنجیدم مگر اینکه حقیقت مخدوش شود. و آن مخدوش شدن حقیقت است که هنوز هم ناراحت کننده به نظرم می رسد. من از فرانسیس ناراحت نیستم ، او کاری را انجام داد که احساس می کرد باید انجام دهد. اما حقیقت مخدوش شد و من از این بابت احساس خوبی ندارم.»