بایگانی‌ها

بهترین فصل‌ها و بهترین لحظات

بهترین فصل‌ها و بهترین لحظات
بهترین فصل‌ها و بهترین لحظات

«بدترین آدم دنیا» ساخته یواخیم تری‌یر، دیشب هشتم ژوئیه برای نخستین بار در جشنواره کن به نمایش درآمد و امروز نیز در کن نوبت نمایش دارد.

مارتا باگلا درباره «بدترین آدم دنیا» می‌نویسد:یواخیم تری‌یر داستان عاشقانه دیدنی را ارائه داده اما به نظر می آید قهرمان زن داستان،جولی، از دنیای فانتزی است. فیلم به دوازده فصل وبا گفتارهای متن فراوان تقسیم شده که عموما سرگرم کننده هستند و قرار است نقاط عطف زندگی قهرمان زن داستان را بازگو کنند.

پیتر بردشاو در روزنامه گاردین، «بدترین آدم دنیا» را یکی از بهترین فیلم‌های امسال جشنواره کن توصیف می‌کند و می‌نویسد:«یواخیم تری‌یر، کارگردان نروژی است که تریلر آزاردهنده «تلما»(2017) ودرام چالش برانگیز با موضوع اعتیاد «اوسلو،سی و یکم اوت» را برای ما ساخته است. او با همکاردیرینه فیلمنامه نویسی اش،اسکیل وگت در این فیلم همکاری کرده، تماشاگر را آزار می دهد،به آنها شوک وارد می کند،تکانشان می دهد تا به این درک برسند که دیدن «بدترین آدم دنیا» تجربه آسانی نیست.»

دیوید الریش در ایندی وایر می نویسد:« ، “بدترین آدم دنیا” از راه های اساسی تر ، با زمان مبارزه می کند. ماهیت پراکنده ساختار ادبی فیلمنامه به ما امکان می دهد حس کنیم که سالهای عمر از میان انگشتان جولی لغزیده و از بین رفته اند ، در حالی که تمرکز روی بهترین فصل ها، لحظات جداگانه(از زندگی او) را زیر ذره بین قرار می دهد تا ببینیم که چگونه برخی از شب ها می توانند برای یک عمر طنین انداز شوند.»