بایگانی‌ها

هاپکینز:جیمزباند بعدی من هستم!

هاپکینز:جیمزباند بعدی من هستم!
هاپکینز:جیمزباند بعدی من هستم!

آنتونی هاپکینز به شوخی به پیرس برازنان گفت که جیمزباند بعدی او خواهد بود.
.
آنتونی هاپکینز عکسی از خود را با پیرس برازنان به اشتراک گذاشت و به شوخی نوشت از او حمایت می‌شود تا جیمز باند بعدی باشد.
.

باند که در اصل توسط رمان نویس ایان فلمینگ در سال 1953 خلق شد ، یک مامور سرویس اطلاعاتی مخفی با شماره کد 007 است که برای جلوگیری از تهدیدات مختلف جهانی که عموماً توسط یک شرور دیوانه انجام می شود ، به سراسر جهان سفر می‌کند. این چندگانه برای اولین بار در سال 1962 با دکتر نو با بازی شان کانری آغاز شد و 25 فیلم جیمزباند و شش بازیگر مختلف را شامل می‌شود.
.
برازنان برای اولین بار کار خود را به عنوان بازیگر نقش جیمز باند در سال 1995 با «گلدن آی» آغاز کرد ، که نقدهای مثبتی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد و بیش از 350 میلیون دلار فروخت. پیرس برازنان این نقش را با سه فیلم دیگر ، «فردا هرگز نمی میرد» ، «جهان کافی نیست» و «یک روز دیگر بمیر» ، ادامه داد ، که بدترین نقدها را از منتقدان گرفت اما میان طرفداران جیمزباند محبوبیت دارد. پس از واکنش ها به فیلم «روز دیگر بمیر» ، تولید فیلم های جیمزباند برای بازنگری متوقف شد و ستاره جدید دنیل کریگ جانشین پیرس برازنان شد .
.
دنیل کریگ نیز با این نقش خداحافظی خواهد کرد و هنوز جانشینی برای او انتخاب نشده است. با وجودی که هاپکینز به شوخی این واکنش را به نقش جیمزباند نشان داد. اما در گذشته رابطه ی میان او و جیمزباند وجود داشته.
.
پس از کنار رفتن شان کانری از نقش جیمزباند، تهیه‌کنندگان چند گزینه را در نظر گرفتند، آنتونی هاپکینز، برت رینولدز و آدام وست. هاپکینز احساس کرد انتخاب مناسبی برای نقش جیمزباند نیست و پیشنهاد را رد کرد.

به او دوبار نقش منفی در دورانی که پیرس برازنان ایفاگر نقش جیمزباند بود در فیلم‌های «فردا هرگز نمی‌میرد» و «گلدن آی» پیشنهاد دادند اما هاپکینز مشغول پروژه های دیگری بود.