بایگانی‌ها

روش متد اکتینگ نیکول کیدمن

روش متد اکتینگ نیکول کیدمن
روش متد اکتینگ نیکول کیدمن

نیکول کیدمن برای بازی در سریال جدید شبکه هولو، «نه غریبه کامل/Nine Perfect Strangers» از شیوه بازیگری «متد اکتینگ» بهره جست.

بازیگر 54 ساله نقش ماشا مدیر یک استراحتگاه سلامت را در «نه غریبه کامل» ایفا می‌کند که قول بهبودی به مهمانان می‌دهد.
مجموعه براساس کتابی به همین اسم نوشته لیان موریارتی نوشته شده است.

کیدمن در نشست تی سی ای بیان کرد که پنج ماه با شخصیت ماشا زندگی کرد. به گزارش ددلاین نیکول کیدمن درباره حضورش در «نه غریبه کامل» چنین توضیح داد:«من فقط در قالب شخصیت ماشا پاسخ می دادم. می خواستم انرژی شفابخش بسیار آرامی از من ساطع شود ، بنابراین به یاد می آورم که به سراغ مردم رفته و دستم را روی قلب آنها گذاشته و دست آنها را می‌گرفتم، وقتی با من صحبت می کردند یا از نام من نیکول استفاده می کردند.نها را کاملاً نادیده می گرفتم .»

«تنها راهی که می توانم در واقع با مردم ارتباط برقرار کنم این بود زیرا احساس می کردم در غیر این صورت یک نقش را اجرا می کنم و نمی خواستم چنین احساسی داشته باشم.»
.
نیکول کیدمن پیشتر بازیگر و تهیه کننده سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» محصول شبکه اچ بی او بود که برمبنای کتاب دیگری از خانم موریارتی به تولید رسید.
کیدمن درباره مضمون و ژانر سریال چنین گفت:« وقتی مردم می‌پرسند سریال درباره چیست، نمی‌توانیم توضیح بدهیم. اگر از ما بپرسید در چه ژانری است، ما نظری نداریم.»
علاوه بر نیکول کیدمن ملیسا مک‌کارتی، لوک ایوانز و رجینا هال دیگر بازیگران سریال هستند. از هجدهم ماه اوت «نه غریبه کامل» از شبکه هولو پخش می‌شود.