بایگانی‌ها

هرگز بازنشسته نمی‌شوم

هرگز بازنشسته نمی‌شوم
هرگز بازنشسته نمی‌شوم

نیکلاس کیج قول داده که هیچ گاه از بازیگری بازنشسته نشود. بازیگر برنده جایزه اسکار در اوایل امسال چند تا از بهترین نقدهای دوران کاری خود را برای درام مستقل “خوک” به دست آورد و اکنون فیلم سامورایی وسترن “زندانیان سرزمین ارواح” ساخته سیون سونو را بر پرده سینما دارد که در پلتفرم های VOD در دسترس است. کیج بیش از 100 تجربه بازیگری و صداپیشگی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده و او قصد ندارد به این زودی ها بازیگری را رها کند.

.

کیج می گوید:«نمی‌شود بازنشستگی اتفاق بیافتد. کاری که در سینما انجام می‌دهم برای من مانند یک فرشته نگهبان بوده است و به آن نیاز دارم. وقتی کار می‌کنم سالم تر هستم ، برای بیان تجربه زندگی خود به یک مکان مثبت نیاز دارم و صنعت فیلمسازی این موهبت را به من داده است. بنابراین من هرگز بازنشسته نمی شوم. الان کجای کار هستم؟ صد و هفدهمین فیلم من است؟»
.
کیج ادامه می دهد:«جالب این است که بحث من با افرادی که می گویند شما بیش از حد کار می کنید,این بود که من کار را دوست دارم و سلامت است ، وقتی کار می‌کنم خوشحالم و به هر حال ، بازیگرانی مانند جیمز کاگنی و همفری بوگارت ، در صدها فیلم ایفای نقش کردند و من در ادامه به آن افراد می گویم،” بهتر است خودم موضوع را بررسی کنم. جری لوئیس یکی از دوستان من بود ، و من و او بیرون می‌رفتیم و با هم شام می‌خوردیم ، و جری می‌گفت “چند فیلم بازی کردی؟” من پاسخ می‌دادم “من حدود 100 فیلم بازی کردم ، شما چندتا؟ جری پاسخ می داد:«من 40 تا بازی کردم. بنابراین شما دو برابر من ایفای نقش کردی؟ ومن پاسخ می دادم” “خوب ، من این را نمی‌دانستم ، جری.»