بایگانی‌ها

«هجوم» درامی انسانی است

«هجوم» درامی انسانی است
«هجوم» درامی انسانی است

سایمون کینبرگ، پدیدآورنده مجموعه جدید«هجوم» در جدیدترین مصاحبه خود می‌گوید:«هجوم داستانی انسانی درباره آدم‌هایی با زندگی بهم ریخته یا در آستانه بهم ریختگی است.پیش از آنکه بیگانگان به زمین هجوم بیاورند.»
.
«مجموعه هجوم شبیه ذره بین است ، اما در مورد شخصیت هایی است که با خیانت ، از دست دادن یکی از عزیزان یا عاشق شدن سروکار دارند.»
>
داستان درباره کلانتری کهنه کار به نام جان بل تایسون است که یک روز تا بازنشستگی او باقی مانده است.غریزه کلانتر او را به حل معمای پرونده گمشدن یک فرد راهنمایی می‌کند اما او به قلب برخورد نزدیک از نوع سوم با بیگانگان می رود که جان او را به خطر می‌اندازد.

گلشیفته فراهانی نقش مادری مهاجری سوریایی به نام انیشا را ایفا می‌کند که کارش را فدای شوهر بی وفای خود کرده است. یک مرد بریتانیایی زورگو با بازی بیلی بارت در مجموعه حضور دارد.نقش همسر گلشیفته را فراس ناصر ایفا می‌کند. در این میان یک سرباز آمریکایی با بازی شامیر اندرسون هم درافغانستان هست که دلش برای خانه خود تنگ شده است.
.
کینبرگ می گوید که این مجموعه باعث احساساتی شدن تماشاگر می‌شود و این امیدواری است: چگونه این افراد نقص های خود را برطرف می کنند ؟
مجموعه هجوم از روز 22 اکتبر از شبکه اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد.