بایگانی‌ها

پروژه جذاب لئوناردو دی‌کاپریو

پروژه جذاب لئوناردو دی‌کاپریو
پروژه جذاب لئوناردو دی‌کاپریو

لئوناردو دی‌کاپریو در مرحله پایان مذاکره با کمپانی مترو گلدوین مه‌یر برای تهیه و نقش‌آفرینی در پروژه «جیم جونز» است.
ددلاین گزارش داد که اسکات رزنبرگ فیلمنامه را می‌نویسد. دی‌کاپریو نقش رهبر فرقه مذهبی دهه ۱۹۷۰ را ایفا می‌کند که مسوول خودکشی دسته جمعی جونزتاون در ۱۸ نوامبر ۱۹۷۸ بود . در این حادثه او جان بیش از ۹۰۰ نفر را گرفت. کمپانی لئوناردو دی کاپریو Appian Way همراه جنیفر دیویسون تهیه‌کننده خواهد کرد.
.
جونز معبد مردم را در ایندیاناپولیس در سال ۱۹۵۵ تأسیس کرد و از آن به عنوان یک جماعت کاملاً یکپارچه که سوسیالیسم مسیحی را ترویج می کرد، معرفی می‌نمود.. در دهه ۱۹۷۰ او آشکارا مسیحیت سنتی را رد کرد و مدعی شد که خداست. جونزتاون را در سال ۱۹۷۴ در گویان بنا کرد و طرفدارانی را برای زندگی با خودش در آنجا ترغیب می‌کرد، زیرا او مروج یک بهشت سوسیالیستی عاری از ظلم و ستم دولت آمریکا شده بود.
.

در میان شایعاتی مبنی بر نقض حقوق بشر، دولت آمریکا در نوامبر ۱۹۷۸ هیئتی را به رهبری نماینده ایالات متحده لئو رایان فرستاد. رایان به همراه چهار نفر دیگر در نهایت توسط پیروان جونز به ضرب گلوله کشته شدند. پس از تیراندازی، جونز یک قتل و خودکشی دسته جمعی از پیروان خود را ترتیب داد که جان ۹۱۸ عضو کمون را گرفت که ۳۰۴ نفر از آنها کودک بودند، در اقدامی که پیروانش را مجبور به نوشیدن فلوور اید آغشته به سیانور کرده بود.