بایگانی‌ها

ترس از ابرقهرمانان

ترس از ابرقهرمانان
ترس از ابرقهرمانان

استلان اسکاشگورد عاشق تماشا و بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی است، اما بیم آن را دارد که تسلط فیلم‌های ابرقهرمانی گیشه سینما را خراب کند.
.

ستاره «انتقامجویان: عصر اولتراون» و «ثور» نسبت به ریدلی اسکات و مارتین اسکورسیزی انتقاد کمتری نسبت به این ژانر دارد و در چندین فیلم مارول بازی کرده است. اما او فکر می‌کند که خواسته‌های مالی فیلم‌های پول پارو کن تأثیر منفی دارد.
.
او به گاردین گفت: «من هیچ مخالفتی با فیلم‌های ابرقهرمانی ندارم. من در چند فیلم ابرقهرمانی ایفای نقش کرده‌ام و آنها قطعاً جایگاه دارند. مشکل این است که سیستمی که به هشت نفر اجازه می‌دهد نیمی از ثروت جهان را در اختیار داشته باشند، قدرت نیروهای بازار را افزایش می‌دهند، بنابراین سینماهای کوچک و مستقل به ندرت در خارج از چند شهر بزرگ وجود دارند.»
.
«هیچ شبکه توزیعی برای همه فیلم‌های با بودجه متوسط نیست که بهترین بازیگران و بهترین فیلمنامه ها را دارند، زیرا آنها نمی‌توانند 3 میلیون دلار برای کمپین بازاریابی جمع کنند. وقتی سالن‌های سینما این فیلمها را پخش می‌کنند. پخش این فیلمها برای یک هفته است و اگر در عرض یک هفته فروش نکنند، از پرده پایین کشیده می‌شوند.»
.
او به عنوان نمونه از فیلم کلاسیک پدرخوانده (1972) یاد کرد و توضیح داد که چگونه این فیلم تنها در 100 سینما در آمریکا به نمایش درآمد اما به دلیل تبلیغات دهان به دهان و طولانی‌تر شدن زمان اکران به فیلمی بزرگ تبدیل شد و افزود: «نظر مردم دیگر خریداری ندارد و این غم انگیز است.»