بایگانی‌ها

ترس از خوانندگی در «ونکا»

ترس از خوانندگی در «ونکا»
ترس از خوانندگی در «ونکا»

اولیویا کولمن خیالش راحت شد که مجبور نیست در «ونکا» آواز بخواند. اولیویا کولمن در فیلم «ونکا» ساخته پل کینگ ایفای نقش می کند. فیلم برگرفته از کتاب رولد دال, چارلی و کارخانه شکلات سازی است و تیموتی شالامه نقش ونکا را در این فیلم ایفا می‌کند.

شالامه در این فیلم موزیکال باید آواز بخواند اما هم بازی او اولیویا کولمن متوجه شد که از مسوولیت نقشی که به او دادند، هراس دارد.
کولمن می گوید:«کسی از من پرسید قرار است در ونکا چه آوازی بخوانی؟ با خودم گفت که وای نه، بعید است بتوانم آواز بخوانم.من وحشت داشتم و دوباره چک کردم، و خوشبختانه آوازی در فیلم ندارم .خدا را شکر مجبور به خواندن نیستم.
..

این بازیگر برنده اسکار می‌افزاید که از حضور در یک پروژه خانوادگی که دو فرزند نوجوانش می توانند با او تماشا کنند هیجان زده است.
.
او می‌گوید: «من فکر می‌کنم ونکا یکی از آن فیلم‌های خانوادگی عالی خواهد بود که شما فقط می‌خواهید هر سال تماشا کنید، به خصوص (در کریسمس). من برای حضور در آن بسیار هیجان‌زده هستم و برای تماشای آن بسیار هیجان‌زده دارم. فیلم های زیادی بازی نکرده ام که بتوانم با بچه‌هایم تماشا کنم، اما فکر می‌کنم این یکی خوب خواهد بود.»
.
فیلمبرداری ونکا در سپتامبر آغاز شد اما کولمن این ماه به گروه می‌پیوندد. در حال حاضر مشخص نیست که کولمن در این موزیکال چه نقشی را بازی می کند، در وونکا سالی هاوکینز، کیگان-مایکل کی، روآن اتکینسون و مت لوکاس نیز ایفای نقش می کنند.