بایگانی‌ها

چه فیلم‌هایی می‌آیند؟

چه فیلم‌هایی می‌آیند؟
چه فیلم‌هایی می‌آیند؟

دیگر باید 2016 را تمام شده بدانیم از حالا به فکر سینما در سال 2017 باشیم. سالی که پر است از فیلم‌های کنجکاوی‌برانگیز و نام‌های بزرگ. فیلم‌هایی که از حالا حدس زده می‌شود که شکست‌ پروژه‌های عظیم استودیوها در سالی که گذشت را جبران خواهد کرد.

به همین مناسبت شماره اخیر دو مجله سینمایی معروف اینترتینمنت ویکلی و امپایر به اولین عکس‌های رسمی از فیلم‌های مهم سال 2017 اختصاص دارد که تعدادی از این عکس‌ها را در دنیای تصویر آنلاین مرور می‌کنیم.

Bodega Bay

یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین فیلم‌های سال آينده «دانکرک» کریستوفر نولان است. یک فیلم عظیم درباره علمیاتی با همین نام در جنگ جهانی دوم که بر سرنوشت جهان تاثیر چشمگیری داشت. «دانکرک» ابتدای تابستان آینده به روی پرده خواهد رفت.

موفقیت «جان ویک» باعث شد تا کیانو ریوز دوباره به اوج برگردد و خیلی زود زمینه ساخت قسمت دوم فیلم فراهم شود. در قسمت دوم شاهد بازگشت این قاتل انتقام‌گیر خواهیم بود و نکته جالب رویایی ریوز و لارنس فیشبرن سال‌ها بعد از «ماتریکس» است.

استودیوی یونیورسال با الهام از موفقیت سینمایی مارول تصمیم گرفته تا هیولاهای فیلم‌های کلاسیک ترسناک خود را به سینما بازگردادند و کنار هم قرار دهد. گام اول «مومیایی» است که علاوه بر تام کروز، راسل کرو هم در آن حضور دارد و نقش دکتر جکیل را ایفا می‌کند.

انیمیشن «فیلم لگو» به قدری موفق بود که از دل آن چند فیلم دیگر در آمد. مهم‌ترینش «بتمن لگو» است که در آن شاهد ماجراجویی همان بتمن خودشیفته و لج‌درار لگویی با صدای ویل آرنت هستیم. این انیمیشن یکی از مدعیان اصلی گیشه در زمستان امسال است.

اقتباس تلویزیونی از رمان ترسناک این (It) استیون کینگ در دهه نود کابوس خیلی از بچه‌ها بود. خبر بد این که دلقک شیطانی خلق شده توسط کینگ دوباره بازگشته و این بار در سینماها همه را خواهد ترساند.

انیمه ژاپنی «روح در پوسته» یا همان Ghost in the Shell یکی از الهام‌بخش‌ترین و خلاقانه‌ترین محصولات دهه‌ی نود بود که روی خیلی از پدیده‌های بعد از خودش مانند «ماتریکس» تاثیر گذاشته است.  نسخه سینمایی زنده و هالیوودی این انیمه امسال با نقش‌آفرینی اسکارلت جوهانسون اکران می‌شود و از حالا نظرات ضد و نقیضی درباره آن شکل گرفته.

و می‌رسیم به یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال آینده که خیلی‌ها از الان برای تماشای آن لحظه شماری می‌کنند. باید دید که ورود دو چهره تازه یعنی رایان گاسلینگ بازیگر و دنی ویلنو کارگردان به دنیای «بلید رانر» چه سرنوشتی را برای قسمت دوم این فیلم بزرگ رقم خواهد زد.