بایگانی‌ها

یک سوم بازیگران کارت واکسن جعلی دارند

حضور اینفلوئنسرها در مراسم اسکار
حضور اینفلوئنسرها در مراسم اسکار

دست اندرکاران اسکار اعلام کردند که از مهمانان و نامزدها کارت واکسیناسیون و دو تست منفیPCR برای حضور در مراسم در ماه مارس می‌خواهند با این حال، مجریان فقط باید تست کرونا بدهند و نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون ندارند.
.
به نظر می رسد که برخی از افرادی که امسال جوایز اسکار را اهدا می‌کنند یا نامزد هستند، واکسینه نشده اند، و شایعات حاکی از آن است که دانیل کالویا، بیانسه، ویل اسمیت و فرانسیس مک دورمند چهره های مطرحی هستند که واکسن نزدند.
.
در سال‌های گذشته هالیوود گروهی از مخالفان واکسیناسیون را در میان هنرمندان خود، از جمله جیم کری، رابرت دنیرو، و جسیکا بیل داشته است. جنبش ضد واکسن در هالیوود به اندازه ساینتولوژی عمیقاً در آنجا ریشه دوانده است.
.
به نظر می‌رسد یک سوم بازیگران در هالیوود کارت واکسیناسیون تقلبی دارند. این موضوع را جف اسنایدر ستون نویس نیز تایید کرد او نوشته است که یک مدیر اجرایی و شخصی که در هالیوود به جامعه بازیگران نزدیک است تایید و پیش بینی کرده که یک سوم کارت های واکسیناسیون بازیگران تقلبی است .آنها از این کارتهای جعلی فقط برای این استفاده می‌کنند که بتوانند نقش آفرینی کنند.