بایگانی‌ها

ریدلی اسکات، سیمرغ بلورین، بلفاست، آدام مک‌کی و مرد بازنده

ریدلی اسکات، سیمرغ بلورین، بلفاست، آدام مک‌کی و مرد بازنده
ریدلی اسکات، سیمرغ بلورین، بلفاست، آدام مک‌کی و مرد بازنده

 

به پایان یک سال سخت نزدیک می‌شویم و امیدواریم که حداقل مانند فیلم‌ها نوروز سرآغازی برای از راه رسیدن روزهای بهتر باشد، ولی در هر صورت دنیای تصویر جدید منتشر شده و بار دیگر همراه مخاطبان دنیای سینما و سرگرمی خواهیم بود.

 

در شماره نوروزی چندین پرونده مفصل و مطالب خواندنی تدارک دیده شده است. به بهانه نمایش دو فیلم «آخرین دوئل» و «خاندان گوچی»، برداشت بلند این شماره به مرور و بررسی کارنامه ریدلی اسکات اختصاص دارد. فیلم‌ها و چهلمین جشنواره فجر از نگاه نویسندگان و منتقدان مورد بررسی قرار گرفته و «بلفاست» ساخته‌ی کنت برانا، «بالا رو نگاه نکنِ» و کمدی‌های آدام مک‌کی، سریال انیمه «کیمیاگر تمام فلزی»، مستندهای برگزیده سال و هفتادودومین جشنواره برلین از جمله دیگر موضوعاتی هستند که در این شماره بهشان پرداخته شده است.  

 

علاوه بر این بخش‌های ثابت مجله مانند پنجره عقبی (درباره «آندری روبلف» ساخته‌ی آندری تارکوفسکی») و معرفی و بررسی آثار روز سینمای ایران و جهان را نیز نباید از قلم انداخت.

 

شماره جدید دنیای تصویر هم‌اکنون در روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور موجود است و نسخه‌ی آنلاین و رنگی مجله را نیز می‌توانید از طریق وبسایت دنیای تصویر آنلاین، فیدیبو و کتابراه دریافت نمایید.