بایگانی‌ها

میراماکس برای «مالنا» بازیگر دیگری را می‌خواست

میراماکس برای «مالنا» بازیگر دیگری را می‌خواست
میراماکس برای «مالنا» بازیگر دیگری را می‌خواست

مونیکا بلوچی در گفت وگویی به بهانه اجرای نمایش «ماریا کالاس:نامه ها و خاطرات» به کارگردانی تام وولف که ابتدا در شهر پاریس روی صحنه رفت و سپس در کشورهای دیگر نیز اجرا شد، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.
نمایش براساس کتابی به همین نام نوشته تام وولف است که سال 2019 منتشر شد. مونیکا بلوچی علاوه بر این نمایش در در «دختری در چشمه» ساخته آنتونجولیو پانیتزی ایفای نقش کرد که در جشنواره تورین رونمایی شد. نام این فیلم از سکانس معروف آنیتا اکبرگ در فیلم « زندگی شیرین» ساخته فلینی نشات می گیرد. و او نقش اکبرگ را در سکانس هایی از این فیلم ایفا کرد
بلوچی می گوید:«نکته بامزه این است که تصویری از کالاس در اولین نمایش زندگی شیرین وجود دارد. »
.
او فکر می کند که اکبرگ و کالاس نقاط مشترک زیادی داشتند. «آنها هر دو زنانی هستند که سعی کردند در زمانی که بسیار سخت بود آزاد باشند. آنها از طریق کار خود مستقل بودند، اما همچنان زندانی قلب خود بودند.»
.
بلوچی درباره بازی در فیلم «مالنا» ساخته جوزپه تورناتوره که هاروی واینستین و کمپانی میراماکس تهیه کننده بود خاطراتی را به یاد می آورد. او برای این پروژه فقط با جوزپه تورناتوره سر و کار داشت.
«جوزپه تورناتوره من را انتخاب کرده بود.فکر می‌کنم کمپانی میراماکس بازیگر دیگری را که مشهورتر از من بود، برای نقش می‌خواست.»

.
او در ادامه با لبخند می‌گوید:
«ما در دنیای تصویر زندگی می‌کنیم. اما نقش آفرینی که فقط زیبایی نیست. اگر فقط زیبایی بود، بیشتر از پنچ دقیقه نمی‌توانستی کار کنی.»