بایگانی‌ها

بازگشت آقای مجری

بازگشت آقای مجری
بازگشت آقای مجری

ایرج طهماسب که سال‌ها به عنوان آقای مجری خاطره‌ساز چند نسل با عروسک‌های کلاه قرمزی، پسرخاله و… بود، این بار با عروسک‌های جدیدی در پلتفورم نماآوا مهمان خانه‌ها شده است. او که حالا به آقای مجری میان سالی تبدیل شده و دیگر عروسک‌های محبوبی مانند ببعی، کلاه قرمزی، فامیل دور و پسر خاله و … را کنار خود ندارد. این بار با عروسک‌های دوست داشتنی جدیدی و با صداپیشگان جدیدتری پا به میدان گذاشته است .

«مهمونی» با حضور ۷ عروسک به نام‌های «شا/ باش»، «دی/ جی»، «قیمه‌خانم»، «کَته‌خانم»، «پشه»، «خوشگلِ بابا» (مگس) و کودکِ کاری آتش‌زبان و سه بازیگر به نام‌های سیروس، نوروز و سهیلا پخش می‌شود. که در همین دو قسمتی که از برنامه پخش شده چندتا از این کاراکترها توانسته اند در دل مردم جا باز کنند مانند شخصیت پسربچه با صداپیشگی هوتن شکیبا یا پشه و مگس.
قضاوت درباره این برنامه بسیار زود است اما همانند برنامه های کلاه قرمزی هر برنامه یک مهمان دارد که چهره شناخته شده ای است. صداپیشگان برنامه «مهمونی» عبارتند از هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی همچنین عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده و علی پاکدست عروسک‌گردانی عروسک‌های «مهمونی» را بر عهده دارند.