بایگانی‌ها

اسکارهایم را ذوب می‌کنم!

اسکارهایم را ذوب می‌کنم!
اسکارهایم را ذوب می‌کنم!

شان پن می‌گوید مجسمه اسکار خود را ذوب می‌کند اگر آکادمی علوم و هنر سینمایی (اسکار) از زلنسکی دعوت نکند تا در مراسم امسال حضور پیدا کند!

.

شان پن در آستانه مراسم اسکار پیامی به مسوولان آکادمی فرستاد، او که مشغول ساخت مستندی درباره حمله روسیه به اوکراین است روز 26 ماه مارس با خبرنگار سی ان ان گفتگویی انجام داد و نظرش را درباره شایعه حضور ولودیمیر زلنسکی در مراسم اسکار امسال بیان کرد.

.

زلنسکی پیش از ورود به دنیای سیاست یک بازیگر بود. و در سیت کام «خدمتگزار مردم» نقش رئیس جمهور خیالی مردم اوکراین را ایفا می‌کرد.

.

شان پن برنده دو اسکار برای «میلک» و «میستیک ریور/رودخانه مرموز» است او به خبرنگار سی ان ان گفت که مراسم اسکار باید از زلنسکی دعوت کند که حضور بهم رساند(احتمالا به صورت آنلاین) در غیر اینصورت مهمانان و تماشاگران باید مراسم اسکار را بایکوت کنند.

.

شان پن در حال حاضر در ورشو لهستان است و پیگیر خشونت هایی است که در اوکراین اعمال می شود. هنوز روشن نیست که آیا زلنسکی در مراسم اسکار شرکت خواهد کرد. با این حال ایمی شومر، یکی از مجریان اسکار در برنامه شوی درو بریمور گفت که مایل است زلنسکی در مراسم مشارکت داشته باشد اما پیشنهاد او توسط دست اندرکاران آکادمی رد شده است.

 

نیویورکر روز جمعه گزارش داد که زلنسکی با مدیران آکادمی در حال مذاکره است که احتمالا در مراسم حضور پیدا کند.