بایگانی‌ها

تکذیب ادعای آکادمی اسکار برای اخراج ویل اسمیت

تکذیب ادعای آکادمی اسکار برای اخراج ویل اسمیت
تکذیب ادعای آکادمی اسکار برای اخراج ویل اسمیت

.
دیروز خبری منتشر شد که در آن آکادمی اسکار اعلام کرد پس از سیلی زدن به کریس راک، آنها از ویل اسمیت خواسته‌اند که مراسم را ترک کند اما او امتناع ورزیده است. در آن خبر به بررسی تخلفات ویل اسمیت به دلیل برخورد فیزیکی و احتمال تعلیق و اخراج او از آکادمی اسکار نیز اشاره شد.
ورایتی در خبری و به نقل از منابعی نوشت که دست اندرکاران آکادمی به صورت رسمی از ویل اسمیت نخواستند که مراسم را ترک کند. به نظر می رسد که در هرج و مرجی که بخاطر این درگیری به وجود آمد، آکادمی و تهیه کننده مراسم پیام های متفاوتی درباره اینکه آیا اسمیت باید از این رویداد اخراج شود یا خیر ارسال کردند.

شاهدان حادثه ادعا می کنند که برخی از اعضای آکادمی ابراز می کردند که اسمیت از مراسم برود، اما همچنین می گویند که هیچ درخواست رسمی یا صریحی هرگز به ویل اسمیت مطرح نشده است. یکی دیگر از افراد نزدیک با آکادمی گفت که از طریق یک نماینده در محل از اسمیت خواسته شد تا آنجا را ترک کند. این تماس توسط دیوید روبین، رئیس آکادمی و داون هادسون، انجام شد، که به گفته این منبع، آنها به اسمیت توصیه کردند تا مراسم را به جای ماندن در سالن ترک کند.
شاهدان می گویند ویل پکر تهیه کننده مراسم اختتامیه عامل ماندن ویل اسمیت در سالن شد. و نیم ساعت پس از حادثه در پشت صحنه از ویل اسمیت خواست که مراسم را ترک نکند. اما یکی از نزدیکان پکر این ادعا را رد می کند.
تعدادی از ستارگان در پشت صحنه ویل اسمیت را ارام کردند، دنزل واشینگتن، بردلی کوپر و تایلر پری پشت صحنه حضور داشتند. هیچ محافظ شخصی نزدیک آنها نشد. ویل اسمیت سخنرانی طولانی پس از بردن اسکار ایراد کرد که مدتش طولانی تر از زمان نرمال این جور سخنرانی ها بود و برای قطع شدن سخنرانی او صدای موسیقی هم حتی بلند نشد.
آکادمی اسکار رسما از کریس راک بخاطر این حادثه عذرخواهی کرده است.