بایگانی‌ها

واکنش‌ها به بیماری بروس ویلیس

واکنش‌ها به بیماری بروس ویلیس
واکنش‌ها به بیماری بروس ویلیس

خبر بازنشستگی بروس ویلیس به دلیل ابتلا به بیماری «زبان پریشی»با واکنش‌های فراوانی روبرو شد. م. نایت شیامالان که فیلم «حس ششم»؛«شیشه»؛»«آسیب پذیر» را با بروس ویلیس همکاری کرده بود در صفحه شخصی خود در توئیتر برای ویلیس چنین نوشت:«تمام عشق و احترام من به برادر بزرگم بروس ویلیس. من می‌دانم که خانواده فوق العاده او با حمایت و قدرت بروس را احاطه کرده اند. او همیشه همان قهرمان روی پوستر روی دیوار من در کودکی خواهد بود.»
.
همکار همیشگی برویس ویلیس، رندال امت که بیست فیلم در مقام تهیه کننده با او همکاری داشته در بیانیه ای که درلس آنجلس تایمز و پیپل منتشر شد، شجاعت دوست خودش را ستود:«من کاملاً از بروس و خانواده‌اش در این دوران چالش‌برانگیز حمایت می‌کنم و او را به خاطر شجاعتش در مبارزه با این وضعیت پزشکی فوق‌العاده سخت تحسین می‌کنم. بروس همیشه بخشی از خانواده ما خواهد بود.»

‌.
چد مایکل موری که با ویلیس در فیلم‌های اخیرش مانند «زنده ماندن در شب» همکاری داشته در توئیتر نوشت که به همکاری با ویلیس افتخار می‌کند.

.
برگزارکنندگان جایزه تمشک طلایی که به بدترین های سال جایزه اهدا می‌کنند در واکنش به خبر بیماری ویلیس در توئیتر نوشتند که به شرایط سلامتی ویلیس واقف نبودند زمانی که یک رشته مجزا برای ویلیس به عنوان «بدترن نقش آفرینی ویلیس در یک فیلم محصول 2021» ساختند. فیلم «گناه کیهانی» ویلیس در این رشته برنده جایزه بدترین فیلم شد.
.
متیو پری که در فیلم «همه نه یارد» با بروس ویلیس همبازی بود درتوئیتر نوشت:«تو هنوز باحال‌ترین مردی هستی که در کل زندگی‌ام دیده ام و تا مدت های طولانی در دعاهای روزانه ام شما را دعا خواهم کرد.»
.
این در حالی است که شرایط بروس ویلیس در چند سال اخیر خوب نبوده طوری که پس از انتشار خبر خداحافظی ویلیس گزارش هایی از دوران فیلمبرداری فیلم های متاخر او منتشر شده است.
.
کارگردان فیلم «نجات از مرگ» پیش از آغاز فیلمبرداری نقش ویلیس را کوتاه می کند و دیالوگ های او را به پنج صفحه تقلیل می دهد.مایک برنز حتی به فیلمنامه نویس می گوید بروس ویلیس نباید مونولوگ داشته باشد.دیالوگ ها باید کوتاه باشند.
.
دستمزدو یلیس برای دو روز کار دو میلیون دلار بوده اما شرایط طوری بود که در یکی از پروژه ها همکارانش باید با گوشی دیالوگ ها را سر صحنه در گوش او می خواند تا او بتواند مقابل دوربین بگوید.