بایگانی‌ها

رابطه شکرآب کن و نت فلیکس

رابطه شکرآب کن و نت فلیکس
رابطه شکرآب کن و نت فلیکس

رابطه پیچیده میان کن و کمپانی نت‌فلیکس باعث شد که تعدادی از فیلم‌های خوب این کمپانی نتوانند در ساحل کروزات به نمایش بیایند. در حقیقت در پنج سال گذشته هیچ کدام از فیلم‌های نت فلیکس در کن نمایش نداشتند. تعدادی از این فیلم‌ها به راحتی می‌توانستند در بخش اصلی جشنواره رقابت کنند مانند «رما»،«داستان ازدواج» و «قدرت سگ».

امسال نیز تیری فرمو نتوانست حضور «بلوند» ساخته اندرو دامینیک و «برفک» ساخته نوآه بامباک را در جشنواره اعلام کند.
.
درجه نمایش فیلم «بلوند» NC-17 است و اندرو دامینیک برای تدوین نهایی فیلم با نت فلیکس اختلاف دارد. به هر حال تیری فرمو یکی از طرفداران فیلم «بلوند» است. او در مصاحبه با ورایتی پس از اعلام فیلم های بخش مسابقه گفت:««فیلم بزرگ نتفلیکس امسال چیست؟ «بلوند» اثر اندرو دومینیک است. یک فیلم فوق العاده که شایسته بخش مسابقه است. بنابراین وقتی نتفلیکس می‌گوید که نمی‌خواهد خارج از بخش مسابقه باشد، متوجه می‌شوم.»
.
سال گذشته نیز در ماه ژوئن تیری فرمو از علاقه خود به فیلم دامینیک گفته بود.
«فیلم اندرو دومینیک [بلوند] می‌توانست آماده باشد – زیباست، آن را دیدم – و من آن فیلم‌ها را برای بخش خارج از مسابقه دعوت کردم. نتفلیکس نمی‌خواهد به کن بیاید، اما به هر حال من آنها را دعوت کردم و افسوس… مهم این است که ما از حضور فیلم‌های نتفلیکس امتناع نمی کنیم. این نتفلیکس است که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند… آنها می‌خواهند در بخش مسابقه باشند، اما فیلم‌هایی که در. بخش مسابقه حضور دارند باید در کشور فرانسه در سالن های سینما اکران شوند.»