بایگانی‌ها

هدفم حقیقت است

هدفم حقیقت است
هدفم حقیقت است

جانی دپ در دادگاه علیه امبر هرد موضع گرفت و سوء استفاده از همسر سابقش یا هر زنی را رد کرد. اگرچه این بازیگر در دادگاهی مشابه در سال 2020 در بریتانیا شهادت داد که در دادگاه شکست خورد، اما این اولین باری است که مردم مستقیم او را از تلویزیون به صورت زنده می‌بینند که به اتهامات پاسخ می دهد. زیرا روند رسیدگی‌ها از تلویزیون پخش می‌شود. دپ به آهستگی صحبت می‌کرد، غمگین به نظر می‌رسید و گفت که شش سال منتظر بوده است تا به ادعاهای “شیطانی” هرد پاسخ دهد. او در طول شهادت سه ساعته خود، که از روز چهارشنبه از سر گرفته شده، گفت که موضوع سوء مصرف مواد توسط هرد “به شدت شاخ و برگ ” داده شده است و برای آن پیام های متنی تصویری عذرخواهی کرد.
.
وقتی از جانی دپ پرسیدند چرا امروز در دادگاه حضور بهم رسانده، پاسخ داد:«حدود شش سال پیش، خانم هرد اقدامات کاملاً شنیع و نگران کننده ای انجام داد – اعمال جنایتکارانه آزاردهنده را علیه من انجام داد – که بر شالوده هیچ گونه حقیقتی نبود. کارهای او شوک کامل بود – نیازی نبود او این مسیر را انتخاب کند . هیچ اتفاقی از این دست تا حالا نیفتاده بود… مشاجرات و چیزهایی از این قبیل بین مان پیش آمده بود، اما من خودم هرگز به جایی نرسیدم که خانم را بزنم یا تا به حال به هیچ زنی در زندگی کتک نزدم.
..
.
دپ «اتهامات» هرد را که در صنعت سرگرمی نفوذ کرده است، یادآوری کرد.

«[ادعاهای سوء استفاده] سپس از طریق رسانه‌ها، رسانه‌های اجتماعی پخش شد .«به موضوعی» کاملاً جهانی تبدیل شد شد، و از آنجایی که می‌دانستم هیچ حقیقتی در آن وجود ندارد، مسئولیت خودم را احساس کردم که بایستم. نه تنها برای خودم ، بلکه از فرزندانم دفاع می کنم.»

دپ گفت که دو فرزندش، لیلی رز و جک، در آن زمان به ترتیب 16 و 14 ساله بودند که هرد اتهاماتی را علیه پدرشان مطرح کرد.
.

“فکر می‌کردم حرکت شیطانی است که فرزندانم مجبور شوند به مدرسه بروند و دوستان یا کارکنان مدرسه با جلد مجله بدنام پیپل با چهره خانم هرد با کبودی سیاه به سراغ آنها بروند، و سپس این موضوع مدام بیشتر شد.

. دپ ادامه داد. “مسئله بزرگتر و بزرگتر می‌شد، بنابراین مسئولیت من بود، احساس کردم، به دلایل زیادی نه تنها نام خودم را از اتهامات پاک کنم، بلکه می خواستم فرزندانم را از این موضوع وحشتناکی که مجبور بودند درباره آن بخوانند که . پدرشان آدم نادرست بود.، پاک کنم.»

دپ افزود: هدف من حقیقت است.