بایگانی‌ها

از بلیت‌فروشی تا رای‌گیری مردمی

از بلیت‌فروشی تا رای‌گیری مردمی
از بلیت‌فروشی تا رای‌گیری مردمی

بر اساس اعلام مدیر امور سینماهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، پیش‌فروش بلیت‌ها در تهران از ساعت 8 صبح جمعه اول بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت 12 شب دوشنبه 4 بهمن ماه به پایان خواهد رسید. بر همین اساس، پیش‌فروش بلیت‌ها در شهرستان‌ها از ساعت 8 صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت 12 شب پنج‌شنبه 7 بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

علاقمندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده نمایند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی خواهد بود. علاقه‌مندان خرید بلیت پس از ورود به سایت و ثبت نام با کدملی و مشخصات خود می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر 2 بلیت را خواهد داشت.

 امسال در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سیمرغ مردمی هم تغییراتی به وجود آمده است و برای اولین بار راگیری برای این بخش از حالت سنتی خود خارج شده است و دیگر صندوق های رای کنار گذاشته می شود و مخاطبان فیلم ها نظرات خود را از طریق یک سایت اینترنتی اعلام کرده و رای می دهند.

بنا به گزارش مهر، بلیتی که در اختیار مخاطبان قرار می گیرد دارای یک شماره شناسه است که این شماره با دریافت بلیت از سوی مخاطب و ورود به سالن سینما فعال می شود و کسانی که علاقمند هستند تا در رای گیری شرکت کنند از زمان آغاز اکران فیلم تا نیمه همان شب از طریق سایت رای گیری و با استفاده از گوشی تلفن و ثبت کد ملی و شماره شناسه بلیت، رای مورد نظر خود را اعلام می‌کنند.

هم‌چنین به گزارش ایلنا، سینما گالری ملت امسال کاخ مردمی جشنواره است و قیمت صندلی‌ برای هر سانس و هر بلیت۲۵۰,۰۰۰ ریال است که با خرید سری بلیت‌های جشنواره؛ قیمت هر بلیت پس از تخفیف ۲۲۰,۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد. قیمت صندلی‌ برای هر سانس سینماهای تهران و هر بلیت ۱۲۰,۰۰۰ ریال است که با خرید سری بلیت‌های آن؛ قیمت هر بلیت با تخیف ۱۰۰,۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.

قیمت صندلی برای هر سانس سینماهای راگا، کیان و تماشا و هر بلیت ۱۰۰,۰۰۰ ریال است که با خرید سری بلیت‌ها؛ قیمت آن‌ پس از تخفیف برای هر بلیت ۸۰,۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد. هر کاربر نیز مجاز به تهیه حداکثر ۴ سری و در هر سری حداکثر ۲ صندلی است.