بایگانی‌ها

داستان یک نوزاد

داستان یک نوزاد
داستان یک نوزاد

فیلم جدید کارگردان مشهور و برنده نخل طلا، هیرو کازو کوره-ادا(یا کورئیدا)، به نام «دلال/ » BROKER محصول کره جنوبی و با مدت 129 دقیقه در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن پذیرفته شده است.
.
در یک روز بارانی نوزادی در «جعبه کودک» گذاشته می‌شود «جعبه کودک» امکانی است برای کسانی که کودک ناخواسته دارند و نمی خواهند.
.
سنگ-هیون و دونگ-سو نوزاد را به خانه می‌برند. فردا، سو –یونگ که فرزندش را در جعبه گذاشته برمی‌گردد و دنبال نوزداش که نامش وو-سونگ است، می گردد. او تصمیم می گیرد به پلیس زنگ بزند، وقتی متوجه می شود که نوزاد پسرش گم شده. دو مردی که نوزاد را با خود برده اند هرچه به پلیس توضیح می‌دهند که برای پیدا کردن والدین مناسب نوزاد را با خود به خانه برده اند،حرف آنها را به سختی باور می کنند. مادر تصمیم می‌گیرد همراه دو مرد والدین مناسبی برای نوزاد پسرش پیدا کند.
.
به هر حال کارآگاه پلیس سو-جین و وردستش الی شش ماه گذشته را به تحقیقات درمورد این پرونده پرداخته اند و مترصد فرصتی برای گرفتار کردن آنها هستند.
.
این شخصیت ها را یک جعبه کودک گردهم آورده است و آنها سفری را به مقصدی شروع می کنند که هیچ انتظار این پایان را ندارند.
.
در این فیلم سونگ کانگ هو بازیگر فیلم «انگل» و بائه دونا بازیگر فیلم‌هایی چون «کلاود اطلس»، «میزبان»، «صعود ژوپیتر» حضور دارند.