بایگانی‌ها

افسردگی و اعتیاد داشتم

گذشته سیاه
گذشته سیاه

بردلی کوپر در پادکست SmartLess Wondery که توسط ویل آرنت و دو تن از دوستان دیگرشان، جیسون بیتمن و شان هیز، میزبانی می‌شد، گفت‌وگوی مهمی را که سال‌ها پیش با دوست بازیگرش ویل آرنت داشت، فاش کرد.
.

کوپر توضیح داد که گپ و گفتی با آرنت در سال 2004داشتند، زمانی که کوپر در همسایگی آرنت زندگی می کرد، و همیشه سعی می کرد از حس طعنه آمیز و شوخ طبع او تقلید کند. آن دو شب قبل با یکی دیگر از دوستانشان شام بیرون رفته بودند و آرنت از کوپر پرسید که فکر می کند آن شب چگونه گذشته است؟ کوپر به یاد می‌آورد که نسبت به آن احساس فوق‌العاده‌ای داشت، به‌ویژه که در طول شب به نظرش خیلی شوخ طبعانه رفتار کرده بود – حداقل در ذهن خودش چنین طرز تلقی داشت – اما برداشت آرنت کاملاً متفاوت بود. او به کوپر گفت: “تو واقعاً مزخرف بودی… “

.

کوپر گفت: «و این اولین باری بود که متوجه شدم درگیر مواد مخدر و الکل هستم. و ویل این را به من گوشزد کرد و من هرگز آن را فراموش نمی کنم.»
.
کوپر متوجه اعتیادش شده بود، گفت که ویل او را وادار کرد که ببیند این شخصیت دروغین و گوشه گیری که او سعی می کند نشان بدهد، موفق نیست. کوپر می‌دانست که واقعاً ویژگی که در موردش صدق می کند، عدم عزت نفس و تلاش برای اجتماعی نشان دادن خود است.
.
کوپر گفت:«من خودم را گم کرده بودم.و به کوکائین معتاد شده بودم.»
.
بدتر از همه، تاندون آشیل او پاره شد در دورانی که قرار بود در سال 2003 در آلیاس ایفای نقش کند.

کوپر برای بازی در این درام در کنار جنیفر گارنر در شبکه ABC به لس آنجلس نقل مکان کرده بود. کوپر احساس کرد که “به دبیرستان بازگشته است. من نمی توانستم وارد هیچ باشگاهی شوم، هیچ دختری نمی خواست واقعاً به من نگاه کند. کاملا افسرده شده بودم.»

و فیلم «خماری» در سال 2009 او را نجات داد در دورانی که 36 ساله بود سرانجام توانست موفق شود.