بایگانی‌ها

پسر آماده نمایش شد

پسر آماده نمایش شد
پسر آماده نمایش شد

کارگردان ، نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس برنده اسکار، فلورین زلر اعلام کرد که فیلم جدیدش «پسر» آماده نمایش است. داستان درباره خانواده‌ای است که فرو می‌پاشد و اعضای خانواده تلاش می‌کنند دوباره خانواده را حفظ کنند.
چند سال پیش زوجی که پسری هفده ساله به نام نیکلاس دارند، از هم طلاق می‌گیرند. نیکلاس احساس می‌کند دیگر تاب و تحمل زندگی با مادرش ، کیت را ندارد. او به خانه پدرش پیتر نقل مکان می‌کند . پیتر با بت همراه جدید زندگی ش زیر یک سقف است.
پیتر و بت فرزندی دارند و به پیتر شغلی را پیشنهاد دادند که همیشه رویایش را داشته تا به واشینگتن برود. پیتر تلاش می‌کند از نیکلاس جوری نگهداری کند که همیشه آرزو داشت پدرش با او رفتار می‌کرد. اما پیتر با نقب به گذشته و پاک کردن اشتباهاتش ، بینش خود را از دست می‌دهد که چطوری باید با نیکلاس نوجوان در حال حاضر رفتار کند.

.
هیو جکمن و لورا درن نقش زوج را ایفا می کنند.
فلورین زلر پس از فیلم تحسین شده «پدر» که برای او جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را بهمراه داشت و برای سر آنتونی هاپکینز جایزه بهترین بازیگر مرد نقش نخست را، باری دیگر به سراغ نمایشنامه دیگری از خود رفته و پسر را اقتباس کرده است.
.
زمان نمایش «پسر» اکتبر است. که احتمالا در جشنواره نیویورک فیلم رونمایی خواهد شد. این احتمال هم هست که «پسر» در جشنواره های تورنتو، ونیز و تلوراید رونمایی شود.
.
زلر نمایشنامه دیگری به نام مادر دارد .در حقیقت اگر او مادر را هم اقتباس کند سه گانه خود را که تداعی کننده آثار برگمان است تکمیل خواهد کرد.