بایگانی‌ها

اخراج ازرا میلر از دنیای دی سی

اخراج ازرا میلر از دنیای دی سی
اخراج ازرا میلر از دنیای دی سی

ازرا میلر کماکان دچار جنجال و حاشیه است. به همین خاطر کمپانی برادران وارنر تصمیم جدی گرفته تا در آینده این بازیگر را کنار بگذارد.
جدیدترین فیلم او که قرار است نمایش داده شود «فلش» به این کمپانی تعلق دارد و در ژوئن 2023 اکران می‌شود. در جدیدترین جنجالی که میلر آفریده یک مادر و دختر 12 ساله ی او قرار موقت علیه میلر گرفتند. و ازرا رفتار نامناسبی با این کودک و خانواده داشته است.
..

منابع آگاه به ددلاین گفتند که حتی اگر ادعاهای دیگری مطرح نشود، استودیو این پرونده ها را به عنوان یک کارت قرمز برای میلر و حضورش در فیلم های آینده دنیای سینمایی دی سی می بیند. .منبع دیگری گفت که هیچ بردی برای استودیو وجود ندارد و فقط می‌توان امیدوار بود که این رسوایی قبل از اکران فیلم در همین سطح باقی بماند. خبر تولید «فلش» که در سال 2014 اعلام شد، برای مدت طولانی بدشانسی گریبان پروژه را گرفت، زیرا مدتی طول کشید تا چراغ سبز تولید دریافت کند و سپس اکرانش با تاخیرهای زیادی روبرو شد.

مسلما این تصمیم دشواری برای مدیر کمپانی برادران وارنر دیوید زاسلاو است که جاه طلبی دارد دنیای سینمایی دی سی را هم سطح با دنیای سینمایی مارول گسترش بدهد. او باید درمورد آینده فلش و ازرا میلر در پروژه های جدید دی سی تصمیم بگیرد. این احتمال وجود دارد که تبلیغات برای فیلم «فلش» کم شود یا فیلم بدون اکران در سالن های سینما راهی پخش آنلاین در شبکه اچ بی او مکس شود.