بایگانی‌ها

ایده تازه تارانتینو برای زورو

خبر هالیوود رپیورتر تکذیب شد!
خبر هالیوود رپیورتر تکذیب شد!

آنتونیو باندراس فاش کرد که کوئنتین تارانتینو با پیشنهاد پروژه ای که در حال و هوای«زورو» و «جانگوی رها از بند » باشد به سراغ او آمد.
باندراس 61 ساله نقش زورو را در «نقاب زورو» و «افسانه زورو» ایفا کرد. تارانتینو نیز با ایده ی جالبی سراغ باندراس رفته بود: او و جیمی فاکس کنار هم ایفای نقش کنند. جیمی فاکس بازیگر فیلم «جانگوی رها از بند» ساخته تارانتینو در سال 2012 است.
.

آنتونیو معتقد است که سبک فیلمسازی تارانتینو برای این فیلم که به تولید نرسیده، عالی بود و او دوست داشت این شانس را داشته باشد که هم با فاکس و هم با کارگردان «پالپ فیکشن/داستان عامه پسند» همکاری کند.
.
باندراس می‌گوید:«فکر می کنم در شب اسکار در سال 2020 زمانی که برای فیلم پدرو آلمودوار، درد و شکوه، نامزد شدم. ما همدیگر را در یکی از مهمانی های پس از مراسم دیدیم و تارانتینو با من صحبت کرد. او نزدم آمد و پیشنهاد داد. و من پاسخ دادم با کارگردانی شما؟ حتما، رفیق. چون تارانتینو ذاتا فیلمهای خاصی می سازد و به فیلم ها کیفیت می بخشد. حتی اگر شالوده فیلم هایش بی-مووی های دهه شصت یا هفتاد میلادی باشد. او می تواند آن مضامین را انتخاب و تبدیل به اثری واقعا جذاب کند. ما هرگز با هم کار نکرده بودیم. اما به لطف او و حضور جیمی فاکس می توانست نتیجه کار عالی شود چون من دوباره نقش زورو را بازی می کردم. زوروی که کمی پا به سن گذاشته است. می توانست فیلمی فوق العاده شود.»
.
.
آنتونیو در ادامه می پذیرد که دیگر مطمین نیست باری دیگر نقش زورو را ایفا کند چون با توجه به سن و سال او باید نقش را جور دیگری ایفا کند.