بایگانی‌ها

نصیحت دی کاپریو به آستین باتلر

نصیحت دی کاپریو به آستین باتلر
نصیحت دی کاپریو به آستین باتلر

.
آستین باتلر هنگام آماده شدن برای ایفای نقش الویس پریسلی در فیلم موزیکال «الویس» خوش شانس بود که از لئوناردو دی کاپریو دیگر بازیگر برجسته که با باز لورمن، همکاری کرده بود، اطلاعاتی کسب کرد.

دی کاپریو با بازی در نقش رومئو در فیلم رومئو + ژولیت در سال 1996 و به کارگردانی باز لورمن به شهرت رسید و دوباره با این کارگردان استرالیایی در فیلم گتسبی بزرگ در سال 2013 همکاری کرد.

بنابراین، زمانی که باتلر با دی کاپریو در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» اثر کوئنتین تارانتینو کار می‌کرد، می دانست که هیچ کس بهتر از دی کاپریو نیست که درمورد باز لورمان اطلاعات داشته باشد.

آستین باتلر دراین باره می‌گوید:«لئو به من گفت، باز لورمان دائماً تعادل تو را بهم می زند، و چیزهایی را از تو بیرون می‌کشد [که] هرگز نمی‌دانستی در درونت هست. این دقیقاً همان تجربه ای است که من هم داشتم.»

باتلر به یاد می‌آورد: «روزهایی بود که من با خودم فکر می‌کردم، چرا همان کاری را که آماده کرده‌ایم انجام ندهیم؟ من متوجه شدم که لورمان مرا به لبه چیزی که قادر به انجامش بودم هل می‌دهد. شما به هر حال در نقش آفرینی به موفقیت دست پیدا می کردی ، اگر کاری را که آماده کرده‌ بودیم مقابل دوربین انجام می دادیم، ممکن است کهنه‌تر به نظر می رسید.»
.
آستین باتلر رویکرد باز لورمان را به موسیقی جز دوست دارد. او می گوید:«برای نواختن موسیقی جز باید تئوری موسیقی بلد باشید.باید ابعاد گیتار را بشناسی.در نهایت باید بداهه پردازی انجام شود.باید تمرین کنی، معلومات داشته باشی. و در لحظه اجرا کنی. و این بخاطر باز لورمان بود چرا که او بسیار در دوران آمادگی و تمرین سخت می گرفت.»