بایگانی‌ها

جیمز کامرون ترمیناتور را برمی‌گرداند

جیمز کامرون ترمیناتور را برمی‌گرداند
جیمز کامرون ترمیناتور را برمی‌گرداند

نابودگر: جنسیس ساخته شد تا شروعی باشد برای یک سه گانه دیگر این فرانچایز محبوب. آرنولد به فیلم بازگشت و امیلیا کلارک ستاره این روزهای تلویزیون به جمع بازیگران فیلم اضافه شد، اما عدم موفقیت در گیشه و نقدهای تند و تیزی که روانه فیلم شد از پایان احتمالی ترمیناتور خبر می‌داد، به‌ویژه بعد از مشخص شدن عدم علاقه امیلیا کلارک برای ادامه همکاری! برای هیچ فیلم دنباله‌داری قطع همکاری ستاره جوان آن وجهه خوبی به‌جای نمی‌گذارد.

اما جمیز کامرون دست به کار شده تا خودش دوباره این فرانچایز را احیا کند. در حالی دوباره از ششمین فیلم ترمیناتور صحبت می‌شود که گزینه احتمالی و مورد علاقه کامرون برای کارگردانی آن تیم میلر کارگردان ددپول و خبرها حاکی از استخدام چندین نویسنده تراز اول ژانر علمی تخیلی برای رسیدن به محصول مورد تأیید کامرون می‌باشد. نقش کامرون هنوز به طورقطع مشخص نشده ولی به احتمال زیاد او عهده‌دار سمت تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود.

فیلم یک ادامه است؟ یک بازسازی یا بازگشت به اصل خود؟ هنوز مشخص نیست! همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. کامرون درگیر ادامه‌ی آواتار است، تیم میلر هر لحظه امکان دارد همه چیز را رد کند، حتی حظور آرنولد شوارتزنگر هم مشخص نیست!

با وجود تمام کم و کاستی‌های فیلم‌های اخیر و حواشی آن‌ها نمی‌توان منکر دو فیلم ابتدایی این سری شد. هر دو در زمان خود انقلابی در سینمای اکشن محسوب می‌شدند. با این حال وقتی جیمز کامرون فکر می‌کند هنوز هم داستانی برای روایت وجود دارد و خودش هم وارد عمل می‌شود تنها باید منتظر ماند!