بایگانی‌ها

سانجی لیلا بانسالی فیلمبرداری «هیرامندی» را شروع کرد

سانجی لیلا بانسالی فیلمبرداری «هیرامندی» را شروع کرد
سانجی لیلا بانسالی فیلمبرداری «هیرامندی» را شروع کرد

سودیپ چاترجی، مدیرفیلمبرداری و همکار دیرینه سانجی لیلا بانسالی اعلام کرد که فیلمبرداری جدیدترین پروژه بانسالی«هیرامندی» آغاز شده است.
.
«هیرامندی» که نت‌فلیکس تهیه‌می کند، داستان منطقه معروف شهر لاهور پاکستان را پیش از جدایی و استقلال هند از پاکستان روایت خواهد کرد. داستان سه نسل از زنان تن فروش را.
.
همزمان با اکران «گانگوبای کاتیاوادی» بانسالی به مجله ورایتی گفته بود:« هیرامندی داستان بزرگی درباره زنان تن فروش در شهر لاهور است. شبیه منطقه ای که من چهارده سال در نزدیکش زندگی کردم. داستان بسیار گسترده و جاه طلبانه است.»
کارگردان «تاریکی»، «دوداس» جزئیات بیشتری درباره «هیرامندی» منتشر نکرده است. سه بازیگر زنی که نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند عبارتند از مانیشا کویرالا، ریچا چادها و آدیتی روی حیدری.

گزارش شده که رکا، ستاره دهه هفتاد سینمای هند در حال مذاکره برای پیوستن به نقشی است که بانسالی مخصوص او نوشته است.
.
«هیرامندی» یک سریال هشت قسمتی است که مدت زمان هر قسمت حدود شصت دقیقه خواهد بود. این نخستین تجربه بانسالی در ساخت یک پروژه برای سامانه های آنلاین است.
هنوز تاریخ پخش «هیرامندی» مشخص نشده است. زندگی این شخصیت ها برای بانسالی بیگانه نیست او بارها در دنیای فیلم هایش به این کاراکترها پرداخته است.
.
بانسالی در گفت وگو با منتقد مشهوری در هند گفته بود که دوران کودکیش در نزدیکی منطقه مشهور شهر گذشته است و هر روز که از مدرسه بازمی گشته این زنان را می دیده و از مادرش درباره آنها سوال می پرسیده است. «آنها صورت شان را با پودر و آرایش نقاشی می کردند. اما چطور می توانستند اندوه را زیر آن بزک پنهان کنند؟ این لحظاتی است که باعث شد دغدغه فیلمسازی پیدا کنم.»