بایگانی‌ها

بدبینی مردم به سه گانه بتمن

بدبینی مردم به سه گانه بتمن
بدبینی مردم به سه گانه بتمن

کریستین بیل می‌گوید وقتی به مردم می‌گفت که قرار است نقش بتمن او جدی باشد، به او می‌‎خندیدند.
در گفت وگویی با واشینگتن پست بیل توضیح داد که مردم اعتقاد داشتند که فیلم او موفق نخواهد شد.

بیل می گوید شگفت انگیز بود که مردم نسبت به سه گانه «شوالیه تاریکی» دیدگاه غلط داشتند.
شاید این نگاه الان دیوانه وار به نظر برسد اما زمانی بود که مردم نشنیده بودند یک فیلم ابرقهرمانی و برشالوده کتاب مصور بتواند به سبک و سیاق واقع گرایانه روایت شود.
.
این همان شک و تردیدی است که کریستین بیل و کارگردان کریستوفر نولان هنگام عرضه سه گانه بتمن خود با «بتمن آغاز می کند» در سال 2005 با آن مواجه شدند.

بیل توضیح می‌دهد:« من به مردم می‌گفتم که قرار است چه نوع بتمنی را ارائه بدهیم و باید او را جدی بگیرید. اما خیلی ها بهم می خندیدند.می گفتند که شکست می‌خورد.»
.
سه گانه کریستفر نولان در نگاه هالیوود به کتاب های مصور ابرقهرمانی انقلاب ایجاد کرد. دیگر داستان ها در دکورهای کارتونی و با نقش آفرینی های اغراق آمیز-همانند فیلم های پیشین بتمن- روایت نشدند.
..
سه گانه «بتمن» ساخته کریستفر نولان توانست بیش از 2 میلیارد دلار در سطح جهان بفروشد و برنده دو جایزه اسکار شود و مسیر را برای فیلم های دی سی و مارول هموار سازد.
.
حالا شخصیت زمینی‌تری از بتمن را مت ریوز با بازی رابرت پتینسون ارائه داده است.
.
بیل با اشاره به دنیای سینمایی مارول می‌گوید:« بخشی از این سه گانه بودن و اثبات این نکته که مردم اشتباه می کردند، شگفت انگیز است. من اطمینان ندارم که سه گانه بتمن نقطه عزیمت مارول شد اما مسلما به همواری مسیر کمک کرد.»

کریستین بیل این روزها با نقش گور در «تور:عشق و تندر» بر پرده سینماست.