بایگانی‌ها

خشونت بی‌امان در جوکر2

خشونت بی‌امان در جوکر2
خشونت بی‌امان در جوکر2

اطلاعاتی درباره خلاصه داستان «جوکر2» به طور غیررسمی منتشر شده است که هنوز صحت و سقم آن تایید نشده. قرار است قسمت دوم «جوکر» با عنوان رسمی«“Joker 2: Folie à Deux» و با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا به تولید برسد.
.
براساس داستانی که می گویند آرتور فلک از آسایشگاه روانی می گریزد و به سراغ کشتار می رود تا اینکه با شخصیت لیدی گاگا آشنا می شود.البته می گویند او نقش هارلی کوئین را ایفا نمی کند.
.
لیدی گاگا نیز به نوبه خود بی نهایت آشفته است. رابطه این دو یک رمانس صریح نیست بلکه بیشتر موقعیت تام و جری طور دارد. می گویند فیلم پنجاه برابر خشن تر از فیلم های جریان روز کمیک-بوکی خواهد بود.مرگ هایی که در داستان اتفاق می افتد ترسناک است. سکانسی شبیه سکانس مشهور «پرتقال کوکی» دارد. که قربانی می میرد. قرار است این قسمت موزیکال هم باشد. پس سبک موسیقی فیلم شبیه «ستاره ای متولد می شود» خواهد بود نه شاد و مفرح مانند لالالند.با این تفاصیل احتمال اینکه فیلم درجه PG13 بگیرد، ضعیف است.
.
روشن است که تاد فیلیپس در این قسمت استانداردهای جدیدی را برای فیلم های ابرقهرمانی می سازد.فیلمبرداری هنوز شروع نشده. قسمت اول «جوکر» هجده ماه طول کشید که تولیدش شروع و به نمایش درآید.اگر فیلمبرداری ظرف چند ماه آِینده باشد احتمالا پاییز سال آینده (دور خیز برای فصل جوایز) به نمایش درخواهد آمد.