بایگانی‌ها

ابراز تمایل ژولیت بینوش به همکاری با اسکورسیزی

ابراز تمایل ژولیت بینوش به همکاری با اسکورسیزی
ابراز تمایل ژولیت بینوش به همکاری با اسکورسیزی

ژولیت بینوش بازیگر «بیمار انگلیسی» در فیلم‌های ستایش شده فراوانی ایفای نقش کرده است. اما بندرت در فیلم‌های بلاک‌باستری(پول پاروکن) مشهور حضور داشته است.

بینوش ضدیت با فیلم‌های پول پاروکن ندارد و مخالف حضور در فیلم‌های تجاری نیست اما کمی در انتخاب نقش‌ها وسواس دارد.

 

بینوش اما می‌گوید اگر استیون اسپیلبرگ یا مارتین اسکورسیزی به او برای پروژه ای تماس بگیرند، پاسخ می‌دهد.

.

در گپ و گفتی با مجله ورایتی برای تبلیغ فیلم جدیدش «دو سوی تیغه» ساخته کلر دنی، او بخاطر آورد که سه بار پیشنهاد بازی در فیلم‌های اسپیلبرگ به او شد اما همه را رد کرد.

.

او در ادامه توضیح داد که چرا لزوما از مسیر خود برای بازی در فیلم‌های مدل پرفروش و بزرگتر خارج نمی‌شود.

.

بینوش گفت:«اولین باری که بازی در ایندیانا جونز 3 را به من پیشنهاد دادند مشغول بازی در فیلم عشاق روی پل به کارگردای لئوس کاراکس بودم. دومین بار برای فهرست شیندلر به من پیشنهاد شد که باردار بودم و دفعه سوم برای دایناسورها(پارک ژوراسیک) بود. و من پیشتر متعهد به بازی در سه رنگ:آبی ساخته کیشلوفسکی بودم. اگر در پارک ژوراسیک بازی می کردم شگفت انگیز می توانست باشد که ببینم استیون اسپیلبرگ چطور فیلم را می سازد. اسپیلبرگ بیشتر فیلمساز بازیگران مرد است شبیه مارتین اسکورسیزی.»

.

با توجه به چنین خاطره‌ای روشن است که بینوش جذابیت بازی در تولیدات بزرگ هالیوود را فوری نمی بیند. و او تردید خود را برای بازی در فیلم های فیلمسازان افسانه ای مانند اسپیلبرگ و اسکورسیزی توضیح داد. اما باز هم اگر یکی از آنها با او تماس بگیرد، او قطعا علاقمند حضور در پروژه ها خواهد شد.

.

ژولیت بینوش می گوید البته که علاقه دارم. حتی اگر ببینم رویکردشان به سینما تجاری باشد اما آنها تکنیکی خارق العاده دارند که کاملا مال خودشان است. آنها فیلمسازانی داستان گو هستند اما فیلم های شان شخصیت زن کم دارد.»

.

اگر اسپیلبرگ یا اسکورسیزی علاقه مند به همکاری با بینوش باشند، او باید پروژه آنها را در برنامه شلوغ خود بگنجاند. بینوش نه تنها در «دو سوی تیغه» کلر دنی بازی کرد، بلکه در حال حاضر پروژه‌های زیادی در دست دارد، از جمله سریال «The New Look» که انتظار می‌رود در آن نقش کوکو شانل را بازی کند.