بایگانی‌ها

نگار

نگار
نگار

عوامل

تهيه کننده، نويسنده و کارگردان: رامبد جوان. مدير فيلمبرداري: بهرام بدخشاني. طراح چهره پردازي: سودابه خسروي. صدابردار: وحيد مقدسي. طراح صحنه: اميرحسين قدسي. طراح لباس: نگار نعمتي. دستيار اول و برنامه‌ريز: مانفرد اسماعيلي. جلوه‌هاي ويژه: حميد رسوليان. منشي صحنه: غزل رشيدي. مدير توليد: شهرام زاهدي. عکاس: مريم تخت‌کشيان. بازيگران: نگار جواهريان، محمدرضا فروتن، ماني حقيقي، آتيلا پسياني، فريبا کامران، عليرضا شجاع نوري، افسانه بايگان، اشکان خطيبي، عليرضا آقاخاني، محمود کريمي، ايليا کيوان، شايان کامروز و عيسي حسيني.

 

تصاویر

[metaslider id=4772]

 

ویدیو

 

 

گزارش تصویری از نشست خبری

تصاویر بیشتر از نشست خبری

 

گزارش ویدیویی

نمایش «نگار» رامبد جوان در جشنواره با واکنش‌های متناقضی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شده است. اما آن چه میان موافقان و مخالفان مشترک به نظر می‌رسد بحث بر سر ساختار روایی و لحن فیلم است که عده‌ای آن را پیچیده و جذاب و گروهی دیگر معیوب و بدون منطق توصیف کرده اند.

در همین راستا خبرنگار دنیای تصویر آنلاین در نشست خبری از عوامل درباره ساختار روایی و لحن فیلم و میزان سازگاری وقایع و ایده‌های آن با منطق سئوال کرده که با پاسخ‌های متفاوتی از سوی احسان گودرزی، رامبد جوان و مانی حقیقی رو به رو شده است.