بایگانی‌ها

جولی، از پیت شاکی بود

جولی، از پیت شاکی بود
جولی، از پیت شاکی بود

پس از گمانه زنی های فراوان، اسامی شاکی و متهم یک پرونده در سال 2016 که در آن شاکی ادعا کرده بود توسط “شوهر سابقش ” در یک هواپیمای مورد ضرب و شتم قرار گرفته است مشخص شد. این زوج آنجلینا جولی و برد پیت هستند.
.
بر اساس گزارشی چند سال پیش جولی به یک مامور اف‌بی‌آی گفت که پیت هنگام سوار شدن به هواپیما به او و فرزندانشان «آزار فیزیکی و کلامی» رسانده است. طبق یادداشت های مامور در آن زمان، ظاهرا پیت جولی را به پشت هواپیما برد، شانه های او را گرفت و فریاد زد: “تو این خانواده را به گند کشیدی.” جولی مدعی شد که در همان پرواز، درگیری فیزیکی دیگری رخ داد که باعث شد او جراحاتی بردارد از جمله آرنجش آسیب دید. او همچنین گفت که پیت در آن زمان در حال نوشیدن بود و روی او آبجو ریخته بود. تیم پیت همه اتهامات را رد کرده است.
.
مامور ویژه سازمان فدرال سپس با دستیار دادستان ایالات متحده ملاقات کرد و به این نتیجه رسید که آنها پیگیر اتهامات جنایی این زوج نخواهند بود، این حکم باعث شد جولی به طور ناشناس شکایتی علیه اف.بی.آی با توجه به قانون آزادی اطلاعات تنظیم کند تا اسناد مربوط به تحقیقات اف.بی.آی علیه پیت را به دست آورد. به گزارش پولیتیکو، اینکه جولی پرونده علیه اف بی آی تشکیل داد، یک «تصمیم جالب توجه» بود که توجه واشنگتن دی سی را به خود جلب کرد.

طبق شکایت جولی که در ماه اوت انجام شد، «خانمی برای [چندین] سال به دنبال اطلاعات مخفی می‌گردد تا اطمینان حاصل کند که فرزندانش مراقبت‌های واجد شرایط و… مشاوره برای رسیدگی به آسیب‌های متحمل شده را دریافت می‌کنند… اطلاعات پنهان‌شده توسط DOJ و FBI حاوی شواهدی از آسیب است. ندادن این اطلاعات به خانم… که خودش قربانی حمله است – تلاش های او برای به دست آوردن مراقبت های مدام و مراقبت های پزشکی لازم برای فرزندانش را با مشکل مواجه کرده است و به کودکان در سیستم قوانین خانواده آسیب بیشتری وارد می کند. »