بایگانی‌ها

مستر کلاس بازیگری

مستر کلاس بازیگری
مستر کلاس بازیگری

منتقدانی که در جشنواره ونیز «تار» ساخته تاد فیلد را دیدند، بازخورد مثبتی به فیلم و به خصوص بازی کیت بلانشت در نقش اصلی فیلم لیدیا تار داشتند.

.
دیوید رونی در هالیوود ریپورتر می‌نویسد:«دنیای بین‌المللی موسیقی کلاسیک که به واسطه تدارک یک رهبر ارکستر مشهور برای ضبط سمفونی شماره 5 مالر دیده می‌شود، ممکن است موضوعی کمیاب به نظر برسد، به خصوص برای علاقه‌مندان چنین مضامینی. اما فیلم تار یک مطالعه شخصیتی مسحورکننده است. نکته کلیدی، نقش‌آفرینی شگفت‌انگیز کیت بلانشت خواهد بود – کاراکتری سخت، خوددار و به آرامی تحت فشار. اما بازگشت نویسنده-کارگردان تاد فیلد با یک اثر خوش ساخت، 16 سال پس از آخرین فیلمش، قابل توجه است.»
.
دیوید الریش(ایندی وایر):«تار خیلی بیشتر از فیلم های بزرگ آمریکایی درباره «فرهنگ کنسل» است – اصطلاحی که با هر حرکتی تحقیر می‌کند – اما این پرتره متراکم و سخت از سقوط یک رهبر ارکستر زن از شکوه ، می‌طلبد که از نخستین نما از دریچه منحصربه‌فردی دیده شود. فیلم سوم هیجان‌انگیز و فریبنده تاد فیلد حصار الکتریکی از گفتمان عصر دیجیتال را با هر دو دست می گیرد و جرات نگه داشتن این حصار را به مدت 158 دقیقه به این امید دارد که ممکن است در نهایت دچار این احساس شویم که داریم خودمان را شوکه می کنیم.»