بایگانی‌ها

ابتلای جین فاندا به سرطان

ابتلای جین فاندا به سرطان
ابتلای جین فاندا به سرطان

می‌کند. این بازیگر قدیمی و فعال اجتماعی روز جمعه در صحفه اینستاگرامی خود اعلام کرد که با سرطان لنفوم غیرهاچکین در حال مبارزه است.
.
فاندا نوشت:«این یک سرطان بسیار قابل درمان است. 80 درصد مردم زنده می مانند، بنابراین من بسیار خوش شانس هستم.همچنین خوش شانس هستم زیرا بیمه درمانی دارم و به بهترین پزشکان و درمان ها دسترسی دارم. می دانم و دردناک است که در این زمینه ممتاز به حساب می آیم. تقریباً هر خانواده ای در آمریکا در یک زمان با سرطان دست و پنجه نرم کرده است. و بسیاری از آنها به مراقبت های بهداشتی با کیفیتی که دریافت می کنم دسترسی ندارند و این درست نیست.»
.
جین در حال شیمی درمانی برای مداوای بیماری است. او درادامه توضیح داد که باید شش ماه تحت شیمی درمانی باشد. فاندا علی‌رغم شرایط سلامتی خود در نظر دارد که به کمپین برای مسائل زیست محیطی ادامه بدهد.
.
«سرطان یک معلم است و من به درس هایی که برایم دارد توجه می کنم. چیزی که قبلاً به من نشان داده است اهمیت اجتماع است. رشد و تعمیق جامعه به گونه ای که تنها نباشیم. و سرطان با توجه به سن من – تقریباً 85 سال – قطعاً اهمیت سازگاری با واقعیت های جدید را می آموزد.»
.
برای پایان دادن به این پست، جین از فالوئرهای آمریکایی خود خواست تا در انتخابات میان دوره ای ماه نوامبر شرکت کنند