بایگانی‌ها

انکار یک حرکت زشت

انکار یک حرکت زشت
انکار یک حرکت زشت

پرحاشیه‌ترین فیلم ونیز امسال، «نگران نباش عزیزم» ساخته اولیویا وایلد بود.

.
پس از انتشار ویدیوهایی از نخستین نمایش فیلم و مشخص شدن اختلاف فلورانس پیو و اولیویا وایلد که با فاصله از هم نشسته و حتی نگاه بهم نیانداختند و حاضر نشدن پیو در کنفرانس مطبوعاتی، دیشب ویدیویی از نخستین نمایش فیلم در فضای مجازی وایرال شد که عده ای اعتقاد داشتند هری استایلز زمانی که کنار کریس پاین نشسته روی او تف انداخته است.
.
این ویدیو با اظهار نظرات مختلفی روبر شد کمی بعد منابع نزدیک به هری استایلز این حرکت از سوی او را تکذیب کردند و کمی بعد مدیربرنامه های کریس پاین در بیانیه‌ای کل ماجرا را یک داستان مسخره توصیف کرد.
« این یک داستان مضحک است – کاملا ساختگی و نتیجه یک توهم آنلاین عجیب و غریب که به وضوح فریبنده است و امکان حدس و گمان های احمقانه را پیش می آورد. چیزی جز احترام بین این دو مرد وجود ندارد و هر پیشنهاد دیگری تلاشی آشکار برای ساختن درامی است که وجود ندارد.»
.
اولیویا وایلد در کنفرانس مطبوعاتی از بازیگر فیلمش فلورانس پیو تمجید کرد و در تلاش بود که به شایعه اختلاف خود و بازیگر فیلمش پایان بدهد.
«نگران نباش عزیزم» داستان زوجی است که نقش این زوج را پیو و استایلز بازی می کنند، زوجی که زندگی مشترک آنها در بوته آزمایش گذاشته می شود.
استایلز در کنفرانس مطبوعاتی گفت من ایده ای ندارم دارم چه کاری انجام می دهم.
فیلم با نقدهای منفی روبرو شد حتی عده ای استایلز را نامزد دریافت تمشک زرین بدترین بازیگر سال دانستند. تنها نکته مثبت فیلم بازی فلورانس پیو بوده است.فیلم تازه اولیویا وایلد،«نگران نباش عزیزم» نتوانست نظر منتقدان را جلب کند. استفانی زاچارک در تایم نوشت:«بزرگ‌ترین مشکل «نگران نباش عزیزم» این است که در جای اشتباهی به پایان می‌رسد: فیلم می‌توانست یک اثر روانشناسی دیستوپیایی نسبتاً مؤثر باشد، اما یک انحراف مسیر به سوی پیروزی فمینیستی دارد که احساس می‎شود وصله‌شده و سهل و ممنتع است.»
.
رابی کالینز در تلگراف تنها منتقد مهربانی است که به فیلم 4 از 5 داده است و تنها منتقدی است که ریویوی مثبتی برای اولیویا وایلد نوشته. منتقدان ورایتی، اینترتینمنت ویکلی، بی‌بی‌سی، گاردین و ایندی‌وایر و د رپ نقدهای منفی نوشتند. منتقد ورایتی از نگاهش فیلم متوسط است.امتیاز متاکریتیک فیلم 48 شده است.

. منتقد سین وو ، جان بلیسدیل،پس از دیدن فیلم جمله ساده اما پرمعنایی برای فیلم نوشت :«نگران باش؛عزیزم.»