بایگانی‌ها

فروش چشمگیر «براهماسترا» در هند

فروش چشمگیر «براهماسترا» در هند
فروش چشمگیر «براهماسترا» در هند

قسمت نخست فیلم «براهماسترا/Brahmastra» ساخته آیان موکرجی با بازی عالیا بات و رانبیر کاپور و آمیتاب باچان افتتاحیه خوبی داشت وتوانست در روز پنجم اکرانش میانگین فروش 12.75 تا 13.75 کرور داشته باشد و در مجموع 150 کرور فروخته است.
.
«براهماسترا» به پنج گویش مختلف اکران شده است و نسخه های که در جنوب هند اکران شد توانست 17.50 کرور روپیه بفروشد.
.
در روز سه شنبه فروش فیلم در پردیس های سینمایی وسینماهای زنجیره‌ای افت داشته است. اما فیلم آیان موکرجی با افتتاحیه 36 کرور روپیه‌ای توانست رکورد بهترین فروش افتتاحیه در سال 2022 را به خودش اختصاص بدهد.
.
«براهماسترا» با بودجه 410 کرور روپیه‌ای به تولید رسیده است و برای سازندگانش قمار و ریسک بزرگی محسوب می‌شود. به خصوص در سالی این فیلم اکران شده که فیلم‌های با گویش هندی فروش ضعیفی داشتند. «براهماسترا» چهارمین فیلم با گویش هندی پس از «گانگوبای کاتیاوادی» ، «پرونده های کشمیر» و قسمت دوم « Bhool Bhulaiyaa» است که توانست فروش خوبی داشته باشد.
.
«براهماسترا» یک سه گانه است که قسمت نخست به سفر شخصیت اصلی داستان «شیوا»(رانبیر کاپور) متمرکز می‌شود. آیان موکرجی، کارگردان جوان و خوش قریحه سینمای هند اخیرا گفته است که قسمت دوم سال 2025 اکران خواهد شد. نام قسمت دوم«براهماسترا:قسمت دوم-دِو» است.
نام قسمت نخست»براهماسترا:شیوا» است.