بایگانی‌ها

گراهام نورتن بدترین مهمانان خود را انتخاب کرد

گراهام نورتن به عنوان مجری یکی از تاک‌شوهای محبوب، نام بدترین مهمان خود را گفت. او  هاروی واینستین را به عنوان بدترین مهمانی که تاکنون دربرنامه خود داشته معرفی کرد.

طی گفتگوی اخیر نورتن در شهر دوبلین، کشور ایرلند که برای تبلیغ کتاب جدیدش «برای همیشه در خانه» انجام شد، از او پرسیدند که بدترین مهمان برنامه او کیست و او در انتخاب تهیه کننده رسوا واینستین تردید نکرد .واینستین در یک قسمت از برنامه نورتن در کنار دیوید تننت، اولیویا کولمن در سال2007. به برنامه او آمد.

 

 

او می گوید: “من بندرت در مورد اینکه منفورترین مهمانم کیست صحبت می کنم، اما حالا، یکی به من یادآوری کرد، من اکنون پاسخ بسیار خوبی به این دارم. او هاروی واینستین است. او در زندان است، بنابراین جایزه بدترین مهمان را دریافت می کند. و در واقع، عجیب بود، زیرا هاروی ایمیل من را درخواست کرد. و او برای من یک ایمیل بسیار مهربان، یک متن تحسین‌برانگیز را ایمیل کرد. و سپس، تصمیم گرفت که می‌خواهد در برنامه حضور داشته باشد، زیرا می‌خواست فیلمی را تبلیغ کند.».

 

نورتون در ادامه یادآور شد که چگونه واینستین پاسخ منفی را برنمی تابید این مجری 59 ساله ادامه داد: «در آن زمان، من فکر می‌کردم که نگرش، «اوه نه، من ادامه می‌دهم»، ویژگی است که شما را به یک تهیه‌کننده بسیار خوب تبدیل می‌کند. اما البته، اکنون آنچه را که باید، می‌‎دانیم . این چیزی است که هاروی را به یک شکارچی تبدیل می کند. این یک ویژگی عجیب و غریب و باریک‌بینی بود. و در نگاه به گذشته یادآوری این خاطره به نوعی ترسناک است،زیرا من فقط به آن ایمیل ها می خندیدم. اما شما متوجه می‌شوید، “اوه خدای من، این بینش هاروی است.».”

 

بیش از ۸۰ زن در اکتبر ۲۰۱۷ اتهامات آزار و اذیت جنسی و/یا تجاوز جنسی را علیه واینستین مطرح کردند که جرقه جنبش رسانه اجتماعی #MeToo را برانگیخت.