بایگانی‌ها

تشویق ایستاده ویل اسمیت دیوانه کننده بود

تشویق ایستاده ویل اسمیت دیوانه کننده بود
تشویق ایستاده ویل اسمیت دیوانه کننده بود

میلا کونیس می‌گوید که تشویق ایستاده ویل اسمیت پس از حمله به کریس راک و زمانی که اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد خود را دریافت کرد، «تکان‌دهنده» و «دیوانه‌کننده» بود.

برخلاف بسیاری از ستارگان حاضر در مراسم اسکار  این بازیگر 39 ساله به همراه همسرش اشتون کوچر، 44 ساله، با وجود سیلی زدن به کریس، وقتی  ویل اسمیت برای بازی در «شاه ریچارد» ایستاده تشویق شد، از ایستادن خودداری کردند.

میلا، مادر دو فرزند است او به شماره جدید مجله C درباره تشویق ویل اسمیت گفت: «ایده رهبری با الگو تنها زمانی معنا پیدا می‌کند که واقعاً کسی را برای رهبری داشته باشید.ما قبیله کوچکمان را در  خانه داریم، و هیچ‌وقت نمی‌خواهم به آنها بگویم که کاری را انجام دهند که خودم تمایلی به انجامش ندارم.»

او می‌گوید: «چیزی که برای من تکان‌دهنده بود این بود که چند نفر ایستادند و ویل اسمیت را تشویق کردندفکر کردم، وای، در  چه زمانی  زندگی می‌کنیم که به جای انجام کارهای درست، مردم روی انجام کارهایی که به نظر خوب به نظر می‌رسد تمرکز می‌کنند. برای من دیوانه کننده است.»

بازی تازه ویل اسمیت در فیلم Emancipation باعث شده تا رای دهندگان آکادمی  با مجله هالیوود ریپورتر صحبت هایی را مطرح کنند و مشخص شود که اختلاف نظر میان آنها درباره رای دادن به ویل اسمیت برای این فیلم وجود دارد.او نقش برده را در دوران جنگ های انفصال آمریکا در این فیلم ایفا می‌کند. عده‌ای مخالف رای دادن و توجه به بازی ویل اسمیت در این فیلم هستند و عده‌ای باور دارند که باید نقش‌آفرینی او را در نظر گرفت.