بایگانی‌ها

حاضرم در ادامه مومیایی ایفای نقش کنم

«نهنگ» ساخته دارن آرنوفسکی با بازی برندن فریزر در جشنواره ونیز رونمایی شد. در گپ  و گفتی که فریزر با مجله ورایتی داشت گفت که نسبت به حضور در قسمت تازه‌ای از مومیایی  ذهن روشنی دارد به شرطی که با پیشنهاد خوب به سراغ او بیایند.
فریزر پیش سال 1999 با حضور در آثاری چون خدایان و هیولاها و Encino Man موفق بود،سپس نقش ریک اوکانر را در «مومیایی» ایفا کرد که نقطه عطفی در کارنامه اوست.فریزر سال 2008 با حضور در مومیایی: مقبره امپراتور اژدها دیگر در چندگانه مومیایی مقابل دوربین نرفت.
سال 2017 کمپانی یونیورسال  تلاش کرد تا چندگانه مومیایی را با حضور تام کروز ادامه بدهد که «مومیایی»(2017) با بازی تام کروز شکست خورد منتقدان درباره.فیلم نقدهای منفی نوشتند و فروش فیلم متوسط بود.به همین خاطر کمپانی یونیورسال دیگر به سراغ این چندگانه نرفت.
برندن فریزر عقیده دارد که علت شکست فیلم مومیایی با بازی تام کروز تاکید بیش از حد بر عناصر ترسناک مضمون چندگانه مومیایی بود.

 فریزر به ورایتی گفت: عنصری که ما برای «مومیایی» خود داشتیم، که در نسخه 2017 ندیدم، سرگرم کننده بود. «نکته ای بود که مومیایی سال 2017 کم بود. مومیایی 2017 بیشتر یک فیلم ترسناک مستقیم بود. «مومیایی» باید یک تجربه هیجان انگیز باشد، اما نه ترسناک . من می دانم که  ساختن فیلم چقدر دشوار است. سه بار سعی کردم این کار را انجام دهم.»